În calitate de cel mai mare furnizor cu capital românesc, cu o tradiṭie de peste 120 de ani, ne informăm clienţii asupra riscurilor de a fi expuşi unor practici înşelătoare, care s-au intensificat în ultima perioadă.

Susţinem concurenţa şi respectăm faptul că, odată cu liberalizarea pieţei de energie electrică, clienţii îşi pot alege furnizorul potrivit, în condiţiile în care sunt corect informaţi.

Din aceste motive, considerăm important să facem o serie de recomandări care să vină în sprijinul clienţilor:

- Citiţi cu atenţie conţinutul tuturor documentelor puse la dispoziţie;

- Beneficiaţi de o perioadă de 14 zile pentru a vă putea retrage dintr-un contract încheiat în afara spaţiilor comerciale, fără a fi nevoit să justificaţi decizia de retragere;

- Atenţie la capcanele existente în unele oferte, în care nu sunt stipulate clar informaṭii importante precum: preṭul final, termenele de plată, taxele de reziliere şi penalităṭile;

- Verificaţi modul în care sunt folosite datele dumneavoastră cu caracter personal şi documentele pe care le puneţi la dispoziţia agenţilor de vânzări care vă abordează;

- Pentru orice informaţii referitoare la ofertele Electrica Furnizare, la activităţile desfăşurate de reprezentanţii companiei, cât şi pentru sesizări referitoare la ceea ce consideraṭi că ar putea fi  o încălcare a legii, puteţi apela numărul de call center 0244.406.006, de luni până vineri, între orele 08:00-20:00, sau ne puteţi scrie la adresa de e-mail office@electricafurnizare.ro.

Încurajăm clienţii să nu ezite să ne contacteze pentru informaţii suplimentare şi să sesizeze, în continuare, orice fel de practici neconcurenţiale.

(Advertorial)