Comunicat de presă

Data: 25.04.2019

Finalizarea proiectului "Îmbunătăţirea performanţelor economice şi tehnice ale SC DISTRANS LOGISTIC SRL prin achiziţionarea echipamentelor IT"

S.C. DISTRANS LOGISTIC S.R.L. cu sediul în Municipiul Oradea, România, Str. Aleea Forajului nr. 5, bl R29 ap 10, judeţul Bihor, cod poştal 410498, CUI 27429838, J05/1196/2010, a implementat proiectul cu titlul: "Îmbunătăţirea performanţelor economice şi tehnice ale SC DISTRANS LOGISTIC SRL prin achiziţionarea echipamentelor IT", cod SMIS 111299, co-finanţat prin Fondul European de Dezvoltare Regională, în baza contractului de finanţare nr. 2374/15.06.2018 încheiat cu Ministerul Dezvoltării Regionale şi Administraţiei Publice în calitate de Autoritate de Management pentru programul operaţional Regional 2014-2020 şi Agenţia de dezvoltare Regională Nord-Vest în calitate de Organism Intermediar.

Valoarea totală a proiectului este de 201.404,53 lei, din care asistenţa financiară nerambursabilă este de 169.247,50 lei, din care 115.088,29 lei din FEDR şi 20.309,70 lei din Bugetul Naţional.

Proiectul s-a implementat la punctul de lucru al societăţii în Regiunea Nord-Vest, Municipiul Oradea, România, Str. Primăriei, nr. 32, ap 10, judeţul Bihor, prin REGIO – Programul Operaţional Regional 2014-2020, Axa prioritară 2 – Îmbunătăţirea competitivităţii întreprinderilor mici şi mijlocii, Prioritatea de investiţii 2.1. – "Promovarea spiritului antreprenorial, în special prin facilitarea exploatării economice a ideilor noi şi prin încurajarea creării de noi întreprinderi, inclusiv prin incubatoare de afaceri".

Obiectivul general al proiectului a fost îmbunătăţirea performanţelor economice şi tehnice ale SC DISTRANS LOGISTIC SRL prin creşterea nivelului de competitivitate, creşterea productivităţii muncii şi a profitabilităţii companiei.

Obiectivele specifice ale proiectului au fost:

- Creşterea cifrei de afaceri cu 1% până la sfârşitul perioadei de analiză ca urmare a achiziţionării următoarelor dotări (active corporale): 6 buc Sistem Desktop + Monitor, 1 buc Laptop 15,6 inch, 2 buc Multifuncţionala, 1 Server + licenţe software, precum şi următoarele active necorporale: Software pentru monitorizare transport şi speditie, Licenţa Sistem de operare, Licenţa program editare text, Licenţă antivirus.

- Creşterea numărului de clienţi cu 10% ca urmare a promovării al companiei SC DISTRANS LOGISTIC SRL şi implementării la nivelul societăţii a unui program informatic de ultima generaţie care permite gestionarea şi urmărirea transporturilor de marfă, dar şi pentru o evidenţă clară asupra companiei;

- Crearea a 3 noi locuri de muncă şi menţinerea locurilor de muncă actuale până la finalul implementării proiectului.

Achiziţionarea următoarelor echipamente IT constând în Staţii de lucru cu monitor, Multifuncţionale, laptop, server + licenţă software:

-  Software pentru monitorizare transport şi speditie;

-  licenţe sistem de operare;

-  licenţe program editare text;

-  licenţe antivirus.

Rezultate care s-au obţinut constau în:

1. Crearea a 3 locuri de muncă;

2. Achiziţionarea echipamentelor IT constând în: Staţii de lucru cu monitor, Multifuncţionale, laptop, server + licenţă software;

3. Achiziţionarea de active necorporale:

- Software pentru monitorizare transport şi speditie;
- Licenţe sistem de operare;
- Licenţe program editare text;
- Licenţe antivirus;

Impactul proiectului la nivel local şi regional constă în îmbunătăţirea performanţelor economice şi tehnice ale SC DISTRANS LOGISTIC SRL prin achiziţionarea echipamentelor IT. Impactul la nivel local se resimte şi prin crearea a 3 noi locuri de muncă.

Data de începere a proiectului: 01.06.2018

Data de finalizare a proiectului: 30.04.2019

Date de contact: pentru detalii suplimentare vă stăm la dispoziţie la sediul societăţii sau la tel. 0741 471 669, e-mail dispo3@distranslogistic.com , persoana de contact Ciprian-Giovani Sabo.

 

(Advertorial)