Optiplaza, lider de piaţă pe segmentul de retail pentru rame optice, ochelari de soare şi lentile de contact îşi extinde reţeaua de magazine cu o locaţie nouă, în Oradea, pe Calea Republicii nr.10A.

Aliniat conceptului avangardist de design Optiplaza, noul magazin are o suprafaţă de 70mp şi un mix inspirat de branduri: Carolina Herrera, Dolce&Gabbana, Emporio Armani, Furla, Guess, Michael Kors, Police, Prada, Ray-Ban, Silhouette, Swarovski, Tom Ford, într-o combinaţie ce pune accentul pe ultima modă şi calitate garantată. Clienţii noului magazin Optiplaza vor fi îndrumaţi de consultanţi specializaţi, pentru a face cea mai inspirată alegere, atât din punct de vedere medical, cât şi estetic.

"Conceptul Optiplaza înseamnă o experienţă unică şi servicii personalizate pentru fiecare dintre clienţii noştri, precum şi cele mai bune soluţii în materie de optică, adaptate stilului de viaţă, preferinţelor şi nevoilor fiecaruia. Deschidem astăzi primul magazin Optiplaza din Oradea, venind astfel în întâmpinarea clienţilor noştri, care vor găsi la noi atât produse de calitate, aparţinând unor branduri renumite, cât şi o îndrumare de excepţie", a declarat Nicolae Jurca, directorul general Optiplaza.

Cu ocazia deschiderii, toţi clienţii care vor trece pragul magazinului vor beneficia de până la 70% reducere la ochelari de soare, iar pentru orice comandă optică, aceştia primesc cadou o pereche de lentile de soare cu dioptrii.

Despre Optiplaza

Optiplaza este un brand românesc ce a luat naştere în anul 2004 şi are, în prezent, 46 de magazine în principalele oraşe ale ţării: Alba Iulia, Arad, Braşov, Bucureşti, Cluj-Napoca, Constanţa, Craiova, Deva, Galaţi, Iaşi, Piteşti, Ploieşti, Râmnicu Vâlcea, Sibiu, Timişoara, Târgu Jiu, Târgu Mureş, Oradea. Cele peste 5000 de modele de ochelari de soare şi rame optice comercializate de Optiplaza sunt disponibile şi în magazinul online www.optiplaza.ro.

(Advertorial)