Pe lângă înnoirile anuale ale parcului auto şi altor dotări tehnice ce deservesc sistemul public de colectare a deşeurilor, RER Ecologic Service pune preţ şi pe comunicarea cu orădenii, şi pe timpul acestora.

Drept urmare, toţi clienţii companiei pot să-şi achite facturile online, pe site-ul societăţii, www.reroradea.ro. Plata online a facturilor este foarte uşoară: orice client îşi poate face un cont pe site, folosind meniul „Contul meu”. În baza unei adrese de e-mail valide şi a codului de client care se regăseşte pe factură, orice orădean se poate înregistra apoi pe site. Va primi un mesaj de activare, iar după acest pas contul devine utilizabil.

Clienţii autentificaţi pot să achite factura de salubritate în mai puţin de trei minute. Trebuie să acceseze meniul „Tranzacţii”, să aleagă factura pe care o au de achitat şi să completeze datele cardului bancar, totul în condiţii complet securizate. Facilitatea este disponibilă, fireşte, inclusiv pentru clienţii persoane juridice.

Totodată, în contul online, orice client al RER poate urmări facturile emise şi plăţile din ultimele şase luni, poate actualiza datele de identificare ori de contact şi poate afla informaţii privind modificări ori noutăţi referitoare la serviciile companiei.