Asociaţia Firmelor Bihorene, în parteneriat cu firma Sintezis Birotica, principalul importator şi distribuitor de case de marcat fiscale la nivelul judeţului Bihor, Asociaţia Distribuitorilor de Aparate de Marcat Electronice Fiscale din România (ADAMEF), BRD BRD - Groupe Société Générale şi Bihoreanul, organizează, în data de 21 februarie, un seminar deosebit de util în contextul modificărilor legislative din domeniul fiscal, intitulat „Impactul noilor case de marcat asupra societăţilor comerciale”.

Evenimentul, programat în data de 21 februarie 2018, între orele 10-14, la Trade Center Oradea, în vecinătatea complecului comercial Lotus, cu participare gratuită, este destinat societăţilor comerciale bihorene care vor fi afectate de modificările legislative privind introducerea noilor case de marcat fiscale cu jurnal electronic, în sensul de a le oferi acestora informaţii utile privind acest proces şi implicaţiile sale.

„Ne propunem să discutăm şi să explicăm modificările legislative cu privire la echipamentele şi soluţiile fiscale, modificările de structură ale acestora, cât şi rolul noilor case de marcat cu jurnal electronic, pe care firmele sutn obligate să le utilizeze din vara anului 2018. Seminarul se bazează pe prezentări dinamice, discuţii şi lămuriri pri intermediul cărora se vor înţelege mai uşor care sunt paşii pe care firmele trebuie să îi parcurgă în utilizarea noilor case de marcat”, a explicat Andrei Bondor, acţionar majoritar al Sintezis Birotica.

Vor susţine prelegeri reprezentanţi ai Administraţiei Judeţene a Finanţelor Publice din cadrul ANAF, ai Asociaţiei Firmelor Bihorene, ai patronatului ADAMEF, ai BRD-SG şi Sintezis Birotica, sub moderarea consultantului financiar ec. Liviu Sav. Seminarul va cuprinde expuneri privind legislaţia în materie, metodologiile de aplicare, echipamente, insclusiv soluţii de finanţare. De asemenea, vor exista şi sesiuni de întrebări şi răspunsuri.

Printre temele abordate se numără: noile acte normative fiscale, modificări de structură ale noilor case de marcat, registrul unic de evidenţă al caselor de marcat, conectarea la serverele ANAF, modalităţi de finanţare şi oferte pentru IMM-uri, prezentarea unor noi echipamente şi soluţii fiscale, precum şi a serviciilor post-vânzare şi de asistenţă tehnică.

„Aşteptăm cu drag toate firmele interesate, fiindcă aici vor putea afla informaţiile corecte şi actuale din acest domeniu, din partea unor entităţi acreditate şi specializate. Comercianţii pot învăţa de la aceşti specialişti cum să gestioneze perioada următoare, de tranziţie la noile case de marcat fiscale, astfel încât să-şi solidifice şi să-şi dezvolte afacerile”, a precizat Andrei Bondor.

Participarea la seminar este gratuită, însă locurile sunt limitate. Cei interesaţi îşi pot rezerva un loc prin completatea formularului de înscriere de pe www.sintezis.ro sau la numerele de telefon 0359.401.435 sau 0728.110.341.