Atențiune, atențiune! Contractul nr. 2.318 din 2 august 2017 cu privire la semaforizarea trecerii de cale ferată de pe strada Uzinelor sosește în stație la Primărie cu o întârziere de doi ani. 

Oradea are circulația rutieră gâtuită de linii de cale ferată în două locuri. În pasajul de pe Matei Corvin, Primăria a reușit să se faulteze singură când a blocat extinderea benzii pe un sens.

Pentru trecerea de la strada Uzinelor, în schimb, a trebuit să aștepte doi ani pentru o semnătură a barosanilor de la CFR. Asta, pentru semaforizarea unei linii unde trec trei trenuri pe săptămână și mii de mașini într-o zi!

E complet jenant să aflăm că trenurile au viteză mai mică decât mocănița sau trotineta electrică. E scandalos să avem miliarde de euro de la UE, iar frânarii din birouri nu scriu un proiect pentru electrificarea liniei de cale ferată Cluj - Oradea.

Dacă vedeți oameni plângând în gări nu e din cauza emoției despărțirii, ci de teama că cel care pleacă nu știe când va ajunge la destinație. Pleci la mare și iei și o șubă cu tine, că nu știi dacă nu te prinde gerul pe drum.

Ați auzit vreodată ca niște bugetari să plătească cu postul pentru nesimțirile pe care ni le servesc zilnic, blindați de statutul de funcționari publici cu salarii dublate?