Eşti curios de cum arăta lumea acum 100 milioane de ani? De felul în care stăpâneau dinozaurii Pământul? Te preocupă arheologia sau paleontologia? Ai vrea să devii un descoperitor de relicve ale trecutului? Acum e şansa ta!

Centrul comercial ERA Park Oradea, din Calea Aradului, se transformă într-un veritabil tărâm al dinozaurilor. În perioada 9-21 noiembrie, sub cupola centrului comercial, copiii sunt invitaţi la Kids’ Dino Dig, o expoziţie interactivă, în care prichindeii nu doar că vor învăţa despre dinozauri, dar vor lua parte şi la expediţii şi aventuri fabuloase!

Este vorba despre o expoziţie interactivă, care va fi deschisă zilnic, între orele 12 şi 20. Vizitatorii vor fi invitaţi la un tur de circa 45 de minute, în care, după ce vor "săpa" pentru a ajunge efectiv la fosile dinozauri, se vor putea bucura împreună de marea descoperire: un dinozaur.

Supravegheaţi de specialişti care le vor oferi informaţii, dar şi echipamente şi utilaje pentru săpat, copiii se vor transforma în paleontologi, implicându-se activ în descoperirea animalelor. Potrivit scenariului, un grup de oameni de ştiinţă are nevoie de ajutor, în cadrul unui proiect de săpături început acum mai bine de 10 ani. Într-un final, cercetătorii au descoperit un strat de fosile, despre care bănuiesc că aparţin unei specii de dinozauri ce a trăit în Era Cretacică, în urmă cu 120 milioane de ani. În demersul lor, oamenii de ştiinţă au nevoie de o echipă de mici paleontologi care să-i ajute.

Practic, zona cupolei ERA Park se va transforma într-un mini-şantier. Copiii vor avea ocazia să intre sub poarta jurasică, dar şi să facă expediţii, să sape în zona de excavare şi să descopere fosile de dinozauri îngropate în nisip. În plus, vor putea admira exemplare de dinozauri precum T-Rex (7 metri), Ankylosaurus (5 m), Pterosaurs (2,5 m), dar şi un schelet gigantic Allosaurus  (8 x 3 m) şi o replică a unui cuib de dinozauri (2.5 m).

De asemenea, cei mici vor putea să exploreze lumea dinozaurilor şi urmărind filmuleţe în zona de documentare.

Expoziţia se adresează copiilor cu vârste între 5 - 12 ani, iar participarea este gratuită.

Este foarte important de reţinut, însă, că intrarea se face în grupuri organizate a câte 20 - 25 de copii şi durează aproximativ 45 de minute.

"Programările se vor face în zona expoziţiei, începând cu data de 9 noiembrie, ora 12. Vă aşteptăm cu drag!", au transmis reprezentanţii ERA.