Ajunsă la a treia ediţie, conferinţa Digital Days este organizată de agenţia orădeană de marketing digital Brandup Media.

Evenimentul se adresează celor care vor să afle cum se fac campaniile "deştepte" de promovare în mediul online, că sunt angajaţi ai unor firme, bloggeri sau curioşi. "În ziua de azi sunt şanse mari ca 80% dintre cei care lucrează oriunde să fie interesaţi de temele abordate", spune Adrian Domocoş, project manager Digital Days.

Online, cu cap

Organizatorii spun că evenimentul a luat naştere ca răspuns la un trend în continuă dezvoltare: digitalizarea. Scopul conferinţei este de a aduce împreună în primul rând specialişti în marketing digital şi entuziaşti sau profesionişti din acest domeniu, "pentru a împărtăşi cele mai bune idei, practici, inovaţii şi strategii, menite să le ofere progres şi dezvoltare în diversele domenii de activitate în care aceştia operează", mai subliniază organizatorul.

Digital Days, singurul eveniment dedicat exclusiv marketingului digital din vestul României, va avea loc pe 25 octombrie la Opera Events. Vor participa 11 speakeri de top la nivel naţional, cu experienţă în cadrul unor branduri cunoscute.

Lista vorbitorilor de anul acesta este deschisă de comediantul Mircea Bravo, pe numele său real Mircea Popa, tânărul cunoscut de o ţară întreagă datorită clipurilor sale funny postate pe reţelele de socializare, cu care a adunat sute de milioane de vizualizări. Originar din Beclean (Bistriţa Năsăud), Mircea a studiat Dreptul la Cluj, însă a fost mai atras de comedie şi de oportunităţile pe care mediul online le oferă.

Omul şi milioanele

Datorită filmuleţelor amuzante conepute pe diverse teme - de la cum să-ţi prezinţi iubita bunicilor până la tot felul de farse cu poliţişti -, Mircea Bravo a devenit un star al internetului, dezvoltându-şi o companie de publicitate neconvenţională.

A făcut clipuri pentru branduri recunoscute şi chiar pentru NATO, dar a dat dovadă şi de simţ civic. Alături de haioasa băbuţă din Chinteni, în mai, a realizat videoclipul "Aşa a zis bunica!", prin care tinerii erau îndemnaţi să iasă la vot, la alegerile europarlamentare. Doar pe Facebook, clipul a strâns peste 10 milioane de vizualizări.

"Mircea nu este o întâmplare şi nu a devenit unul dintre cei mai importanţi, cunoscuţi şi iubiţi vloggeri din România din pur noroc. Are în spate o strategie pe care şi-a conturat-o extrem de bine, iar în cadrul conferinţei Digital Days va vorbi despre modul în care putem să ajungem să creăm conţinut video viral şi care sunt trick-urile folosite în realizarea video-urilor sale care l-au făcut atât de cunoscut", spune Adrian Domocoş.

În trend

Între ceilalţi speakeri se numără Alexandru Negrea - social media marketing expert, Alexandra Cernian - profesor, trainer şi senior consultant, Nansi Lungu - behavior analyst @Bitdefender, Sorin Sfetcu - manager @Google, Sebastian Văduva - director Griffiths School of Management & IT, Elena Badea - managing partner Valoria şi Tudor Galoş - senior business consultant.

Printre temele abordate vor fi social media marketing, viral marketing, artificial intelligence, psihologia digitală, content marketing, etică şi confidenţialitate.

Conferinţa va începe la ora 8.30 şi se va încheia la ora 17.30, programul fiind împărţit în patru sesiuni principale compuse din prezentări, momente interactive, concursuri, chestionare şi  momente de networking. Separat, vor fi ţinute şi două workshop-uri, pe 26 octombrie, de către Alexandru Negrea, prezentat ca fiind "unul dintre cei mai importanţi consultanţi şi traineri de social media marketing din România, respectiv de către Elena Badea, managing partner la Valoria, companie care oferă servicii de training, consultanţă şi soluţii de management.

Un bilet la Digital Days costă 49 euro, cu acces la toate sesiunile conferinţei, plus coffee break şi premii din partea sponsorilor, în timp ce un bilet VIP, care include locuri mai bune, plus un prânz, costă 99 euro.