Cea mai bună tenismenă din lume la ora actuală, Simona Halep, şi-a pierdut principalul sponsor, Adidas, compania care îi asigura echipamentul. Românca şi reprezentanţii brandului nu s-au înţeles pe suma pe care Simona ar fi urmat să o primească din partea companiei în anul 2018. 

Unele surse spun că Adidas nu voia să ridice suma pe care i-o dădea tenismenei chiar dacă aceasta a ajuns pe primul loc în ierarhia WTA.

Potrivit unor informaţii citate de Digi Sport, Halep şi firma de echipament sportiv se înţeleseseră în aprilie 2014 pentru o sumă de 1 milion de euro pe an.

Suma pare impresionantă, însă Murray, de exemplu, câştiga anual de 6 ori mai mult de la acelaşi sponsor.

Halep îşi caută deja un nou sponsor de echipament, iar această misiune nu ar trebui să fie una foarte dificilă, având în vedere că vorbim de numărul unu în lume. 

Conform welovetennis.fr, există zvonuri că Simona ar fi vrut o remuneraţie mai mare, acelaşi lucru fiind valabil şi în cazul Garbinei Muguruza. Se pare că Adidas a considerat că iberica e mai interesantă din punct de vedere al marketingului şi a decis să satisfacă doar doleanţele uneia dintre primele două clasate în ierarhia WTA.