Maşini bară la bară, pietoni care se avântă în şosea, utilaje grele blocând circulaţia ca să vireze spre şantier. Lucrările la pasajul pe sub Bulevardul Magheru îngreunează circulaţia pe podul Dacia.

"Se circulă pe o singură bandă"

Municipalitatea orădeană a restricţionat, joi, circulaţia pe podul Dacia la o singură bandă pe sens pentru a da front de lucru constructorilor.

"Începând de joi se circulă pe o singură bandă pe sens. Tot traficul auto a fost deviat pe cele două benzi ale Bulevardului Magheru dinspre Parcul Traian. Constructorul va ieşi cu utilajele de forat până în mijlocul bulevardului şi are nevoie de spaţiu", a declarat pentru BIHOREANUL viceprimarul Florin Birta.

Până în prezent, constructorii au amplasat 130 din cei 340 de piloţi foraţi care vor forma zidurile laterale ale viitorului pasaj subteran. Ritmul săpăturilor este în prezent de circa 10 piloţi foraţi pe zi. Având în vedere viteaza de lucru, şantierul s-ar putea muta în cealaltă parte a Bulevardului Magheru în circa două săptămâni.

De altfel, având în vedere turnarea pilonilor foraţi de pe partea dinspre strada Aleea Ştrandului, constructorii încep deja lucrările efective la viitorul pasaj.

"În partea dinspre Hotelul Continental, constructorii au început joi forarea rampei de acces către viitorul pasaj", a spus Birta.

Lucrările de amenajare a pasajului, cu termen de predare de un an, vor fi executate de o asociere de firme reprezentată de Freyrom SA (care a construit şi podul Centenarului) pentru suma de 14,5 milioane lei, fără TVA, echivalentul a 3,1 milioane euro.