Pasagerii trenului Interregio Braşov - Budapesta au reclamat BIHOREANULUI condiţiile mizerabile în care au fost transportaţi duminică seară de la Braşov la Oradea.

"Când am ajuns în gara Braşov domnii controlori ne-au informat că nici măcar nu există vagon de clasa 1, deşi ni s-au vândut bilete mult mai scumpe decât la clasa 2 şi ne-au pus într-un alt vagon, tot defect! În acesta nu funcţiona nici clima, nici nu era curent şi nici la toaletă nu puteam merge pentru că era defectă!", a reclamat, într-un mail transmis pe adresa redacţiei, Adrian Măruţă.

Aceleaşi condiţii mizerabile au fost denunţate şi de un alt pasager al aceluiaşi tren, pe aceeaşi rută, Corneliu Fodorean. Omul a subliniat că a cumpărat bilet dus-întors la clasa I. La plecare spre Braşov, a călătorit într-un vagon încadrat în acea clasă, însă, la întoarcere, trenul nu vagon de clasa I.

"Am dat 5,5 milioane pentru două bilete dus-întors. Am plătit la clasa întâi şi am venit cu clasa a doua. Era un haos total. Toaletele erau încuiate, aer condiţionat deloc, nu puteai nici să respiri. Toţi pasagerii, cu copiii cu tot, erau pe hol. L-am rugat pe controlor măcar să mai deschidă uşa ca să intre aer şi n-a vrut", a relatat Fodorean într-o reclamaţie transmisă BIHOREANULUI.

La fel ca alţi pasageri care au ajuns la Oradea călătorind în condiţii mizerabile, Fodorean a reclamat situaţia la ghişeele din gară solicitând diferenţa de preţ. "Toţi care am avut bilete la clasa I ne-am dus la ghişeele din gară să ne cerem banii înapoi. Doamnele au stat închise înăuntru 15 minute, timp în care călătorii aşteptau la coadă, iar în final, din 550 lei cât au costat biletele, am primit înapoi doar 50 de lei", a spus bărbatul.

Călătorii au declarat că sunt atât de nemulţumiţi de condiţiile în care au fost transportaţi încât nu vor mai apela la serviciile SNCFR.

BIHOREANUL a solicitat, luni, în scris, poziţia companiei CFR vizavi de situaţia creată, având în vedere că în Oradea nu există un responsabil media care să furnizeze astfel de detalii.