Nu vă lăsaţi conduşi de prejudecăţi! Noua platformă industrială a oraşului din Şoseaua Borşului nu seamănă deloc cu fostele fabrici comuniste de peste drum.

Agenţia de Dezvoltare Locală Oradea va organiza în următoarele două săptămâni o campanie de prezentare a principalelor facilităţi de producţie din parcul industrial la care invită orădenii indiferent de vârstă.

"Încercăm să schimbăm percepţia orădenilor faţă de ceea ce înseamnă o fabrică în anul 2017 şi să le oferim informaţii cu privire la condiţiile de muncă într-o întreprindere modernă din parcul industrial", a declarat Alina Silaghi, directorul Agenţiei de Dezvoltare Locală Oradea.

ADLO va pune la dispoziţia vizitatorilor un autocar cu pornire de la ora 9 din faţa Primăriei în zilele de 22, 23, 24 şi 27 noiembrie, precum şi 11 decembrie. Întoarcerea se va face în jurul orei 14.

Potrivit organizatorilor, în cadrul campaniei, orădenii vor putea vizita spaţiile de producţie ale companiilor Celestica, Eberspaecher Exhaust Technology, Faist Mekatronic, Hahs Besitzgelesaftesselskahft, Inteva Products, Nidec Oradea şi Plexus Services.

În scrierile fac numărul de telefon 0359.889.389 precum şi pe pagina de Facebook a Agenţiei de Dezvoltare Locală Oradea.

La finalul campaniei de prezentare cei mai norocoşi vizitatori vor putea câştiga o intrare la aquaparkul Nymphaea împreună cu familia.