Într-o demonstraţie memorabilă de zel birocratic, compania Electrica Furnizare a reuşit incredibila performanţă de a urmări un fost client chiar şi la 2 ani după „divorţul oficial” din 2023, când omul şi-a schimbat furnizorul.
Mai exact, orădeanul a primit zilele trecute o factură de diferenţă care îl anunţă că a rămas dator încă de la „despărţire” cu suma ameţitoare de... 1 leu şi 45 de bănuţi.
Şi asta nu e tot, pentru că Electrica îl mai şi avertizează că dacă nu plăteşte suma în 30 de zile, riscă să rămână în beznă.
Lăsând la o parte că cheltuiala cu hârtia pe care s-a tipărit factura, plicul şi transportul la destinatar e cu mult mai mare decât datoria, faptul că Electrica şi-a amintit de ea după 2 ani sugerează clar că în departamentul de comunicare cineva „arde gazul” cam mult.
Prin urmare, Bihorel recomandă călduros companiei să facă urgent ordine printre angajaţii cu idei atât de „luminate” încât unii sigur „fură curentul”.