În luna decembrie, orădenii sunt invitaţi să participe la o nouă ediţie, cea de-a IX-a, a evenimentului 11even. Din cauza pandemiei, acesta va avea loc online pe platforma Zoom, unde timp de 11 seri 11 invitaţi speciali vor împărtăşi din experienţele lor, axându-se pe tema "Pregătit pentru orice".

Spre deosebire de anii trecuţi când 11even era organizat la Teatrul Regina Maria sau la Filarmonica de Stat din Oradea, anul acesta conceptul este unul diferit.

"Pentru că în acest an 11even Experiences este mai mult decât oricând despre adaptare şi despre căutarea resurselor de a merge mai departe, întregul eveniment se mută în online şi va putea fi urmărit pe toată durata lunii decembrie pe platforma Zoom. 11 oameni cu totul deosebiţi, vă vor oferi în 11 seri diferite 11 momente speciale, emoţionante şi autentice, de la suflet la suflet", se arată într-un comunicat transmis de Fundaţia Comunitară Oradea, organizatorul evenimentului.

11even va începe săptămâna viitoare, joi, de la ora 20, când canoistul şi cvadruplul laureat cu aur la Jocurile Olimpice, Ivan Patzaichin, va vorbi timp de 11 minute.

Ceilalţi invitaţi care vor vorbi în următoarele zile vor fi, în ordine, matematicianul şi profesorul de la California State University Bogdan Suceavă, Răzvan Cherecheş - profesor la Colegiul de Ştiinţe Politice, Administrative şi ale Comunicării Universitatea Babeş-Bolyai, Adrian Stoica - cercetător la NASA Jet Propulsion Laboratory, Anemari Necşulescu - autoarea cărţii "Jurnalul unei mame", fostul fotbalist Mihai Neşu, care în prezent deţine o fundaţie pentru copii cu dizabilităţi.

Vor urma scriitorul Radu Paraschivescu, bloggerul Teo Dumitru, Monica Lăzurean Gorgan - regizor de film documentar, orădeanul milionar din Silicon Valley George Haber şi Călin Goia, solistul trupa Voltaj.

Evenimentul va fi moderat de vedeta de televiziune Mihaela Tatu.

Cei interesaţi pot să participe cumpărând un bilet în valore de 50 de lei de pe site-ul fundaţiei, care le va permite accesul la toate serile de 11even. După ce vor primi confirmarea plăţii, doritorilor li se va transmite un cod de acces pe platforma Zoom.  

"Fondurile strânse în acest an din vânzarea biletelor vor fi dublate de Fundaţia pentru Parteneriat şi de Romanian American Foundation şi vor fi alocate consolidării Fondului de rezervă al Fundaţiei Comunitare Oradea, un program menit să asigure continuitatea muncii noastre de îmbunătăţire a vieţii comunităţii bihorene", se mai arată în comunicat.