"Acum condiţiile sunt mult mai bune atât pentru angajaţii noştri, cât şi pentru persoanele care ne trec pragul. Am reuşit această mutare fără să facem nicio cheltuială", a explicat şeful AJOFM Bihor, Bekesi Csaba.
Vechiul sediu al AJOFM Aleşd era într-un spaţiu închiriat de instituţie de la un privat, care a acceptat ca, în cuantumul aceleiaşi chirii, să ofere instituţiei un spaţiu mult mai bine amenajat.
Inaugurarea noului sediu a avut loc miercuri, în prezenţa lui Bekesi, dar şi a directorului adjunct al AJOFM Bihor, Adrian Morar, a primarului din Aleşd, Zeno Ţipţer şi a celui Ţeţchea, Bujor Chirilă. De asemenea, la eveniment au luat parte şi mai mulţi angajatori din Aleşd şi din satele arondate oraşului.
Tuturor, directorul AJOFM Bihor le-a explicat serviciile gratuite oferite de instituţie, precum medierea, formarea profesională, selecţia de personal ori subvenţionarea locurilor de muncă.