Alex Dona, marketer cu o experienţă de 20 de ani în media marketing, ajunge la Oradea, miercuri, 15 mai, cu workshop-ul "Marketing Mindset", un eveniment la nivel naţional dedicat planurilor de comunicare pentru antreprenori, dar şi celor care lucrează cu sau alături de ei.

Workshop-ul e construit în mai multe module, iar printre informaţiile prezentate de trainer se numără: poziţionarea corectă a unui brand, principiile care stau la baza unui mix de comunicare eficient, crearea unui conţinut coerent pentru principalele canale de promovare, estimarea KPI-urilor şi setarea corectă pentru optimizarea performanţei brand-ului şi conectarea principiilor de CSR cu valorile de brand.

Practician al comunicării cu mulţi ani de experienţă în urma sa, Alex Dona are în portofoliu unele dintre cele mai mari campanii de comunicare pentru media tradiţională din România, iar în ultimii ani a devenit consultant de comunicare pentru evenimente de amploare, trusturi media şi brand-uri globale.

Este trainer şi speaker pentru evenimente de e-commerce, comunicare, PR şi marketing.

"Evenimentul nu este despre cum am acumulat eu experienţă pe marketing şi comunicare, ci despre ce pot oferi pentru brandurile voastre din ceea ce am acumulat. Sunt adeptul teoriei pusă în practică, al practicii cu fundament solid şi al eliberării de presiune prin socializare. Marketing Mindset are trei componente: Workshop format din 5 sesiuni de know-how şi o sesiune de lucru pe echipe, 1-to-1 know-how pentru cei care îşi doresc să ne întâlnim să discutăm doar despre planurile lor de marketing şi Wine – networking", spune Alex despre Marketing Mindset.

Workshop-ul cu sesiuni de know-how şi aplicaţii practice pe echipe va avea loc pe 15 mai, de la ora 16, la Hotel Ramada (Calea Aradului nr. 9, Oradea).

Biletele sunt disponibile pe marketingmindset.ro pentru participarea la tot evenimentul, wine networking sau 1-to-1 know how.

"Am început să fiu antreprenor în anii ‘90 fără să îmi spună nimeni dinainte cum se face şi cu ce se mănâncă. De 12 ani fac media & marketing şi în toţi anii de antreprenoriat m-am folosit de doze concentrate de umor ca să ies din cele mai stresante situaţii. Orbitez constant şi sunt la a 3-a viaţă, cel puţin profesional. La "Marketing Mindset" te provoc şi la networking autentic, cu discuţii pline de înţeles, nu doar la cărţi de vizită schimbate în pauze. Nu sunt un speaker cu poveşti în power point, ci un antreprenor cu know-how la purtător. Nu vin în oraşul tău pentru că îmi place să mă aud vorbind, ci ca să te determin să aplici cele mai inspirate soluţii pentru marketing-ul afacerii tale. Profită de prezenţa mea şi vino cu lista de întrebări!", mai transmite Alex Dona celor interesaţi de un workshop autentic, de la care să plece cu cele mai bune idei de pus în aplicare în comunicarea afacerii lor.

Alex Dona este managing partner şi acţionar la site-ul de satiră Times New Roman şi fondator al festivalului de rock "Lupii liberi".