Deşi încă nu a fost finalizat programul festivalului, directorul Casei de Cultură a Municipiului, Flavius Bunoiu, a prezentat marţi câteva informaţii privind ediţia din acest an a Toamnei Orădene.

Astfel, festivalul ce va marca ziua Oradiei va începe pe 24 septembrie, în faţa Sălii Sporturilor. "Al doilea week-end va fi în Parcul 1 Decembrie, cu festivalul pălincii şi al vinului, iar cel mai puternic week-end, cel din 9-10 octombrie, va fi în centru", a explicat Bunoiu.

Vestea cea mai bună pe care directorul a putut să o dea este că s-a semnat deja un contract de sponsorizare în valoare de 12.000 de euro cu grupul Heineken, care beneficiază de exclusivitate. Astfel, singurele beri ce vor fi comercializate vor fi Heineken, Ciuc, Golden Brau, Neumarkt, Bucegi, Gosser, Silva, Schlossgold.

"Din Oradea, nimeni nu şi-a manifestat interesul de a sprijini acest festival, până acum", a spus Bunoiu.

Directorul nu a dorit să deconspire ce trupe vor cânta anul acesta, însă a garantat că în jurul datei de 15 septembrie va prezenta întregul program.