Veşti bune pentru bihoreni: cel mai mare furnizor de materiale de construcţii şi finisaje din România, Arabesque, îşi deschide larg porţile pentru toţi bihorenii, indiferent că reprezintă firme de construcţii şi finisaje, sunt meşteri ori persoane fizice. După o investiţie de 8 milioane de euro, sediul Arabesque de pe Calea Sântandreiului a fost compartimentat şi are de acum, pe lângă depozitul de produse, un show-room de unde orice bihorean poate achiziţiona produse de calitate.

Magazinul oferă o gamă largă de produse, mai precis tot ce ar putea avea nevoie cineva în construcţia ori renovarea unei locuinţe: materiale grele (blocuri pentru zidărie, produse metalurgice, betoniere etc.), sisteme pentru acoperişuri (hidroizolaţii, ţiglă ceramică de beton şi metalică, şindrilă bituminoasă, plăci ondulate, policarbonat etc.), produse pentru amenajări interioare (vopsele, gleturi, adezivi, chituri, sisteme de gips carton, termoizolaţii, tavane casetate, parchet, lambriuri, uşi etc.), instalaţii sanitare şi termice, echipamente electrice, corpuri de iluminat, până la materii prime pentru mobilier (pal, feronerie, blaturi de masă şi bucătărie, lemn stratificat etc.).

"Am decis să deschidem depozitul pentru toţi, pentru proiectele de suflet ale fiecăruia, fie că sunt mari sau mici. Oferim clienţilor experienţa noastră în construcţii de peste 20 de ani, stocurile permanente de marfă şi serviciile specializate, unul dintre ele fiind transportul asigurat cu cea mai mare flotă de autoutilitare din România a unei firme care nu are ca principal obiect de activitate transportul", a declarat Cezar Rapotan, acţionar majoritar Arabesque, la deschiderea destinată presei orădene, care a avut loc miercuri.

Flota companiei are peste 1.000 de camioane specializate şi livrează produsele în maxim 48 de ore pe orice şantier. O altă direcţie importantă pentru Arabesque reprezintă stocurile de produse, care sunt suficient de mari pentru a fi utile constructorilor. De asemenea, o prioritate a companiei este dezvoltarea nivelului de cunoştinţe tehnice ale forţei de vânzare, astfel încât clienţii să primească mereu cele mai bune sfaturi.

"Probabil cel mai important atu îl reprezintă preţurile competitive", a mai spus Rapotan. De altfel, pe lângă sloganul "Cumpără la prima mână", Arabesque le mai transmite bihorenilor că în acest magazin preţurile sunt de-a dreptul "indecente".

În plus, la Arabesque clienţii au parte şi de servicii de debitare şi căntuire, adică li se prelucrează materialele lemnoase la dimensiunile cerute şi li se oferă feroneria necesară, astfel încât ulterior doar să le asambleze. Gratuit, în magazin clienţilor li se oferă şi un serviciu de colorare, adică de pregătire a vopselelor în nuanţa aleasă.

Prezent la inaugurare, viceprimarul Ovidiu Mureşan a asigurat compania de sprijinul municipalităţii, declarând şi că apreciază că, în urma investiţiei, Arabesque a mai angajat 50 de orădeni.

Magazinul din Oradea va fi deschis de luni până vineri între orele 8 şi 20, iar sâmbăta şi duminica între 8 şi 18.

Fondată în 1994, în Galaţi, Arabesque are 18 centre comerciale în România şi alte 20 în Serbia, Bulgaria, Republica Moldova şi Ucraina. În total, compania are 4.500 de salariaţi, din care 2.700 în România.

(advertorial)