Înființată de câțiva ani, dar fără să se fi remarcat până acum pe piața locală, Asociația Alumni a Universității din Oradea (AAUO) primește un ajutor.
Organizația care reunește absolvenții facultăților orădene a fost selectată într-un proiect național finanțat cu fonduri europene nerambursabile și menit să dezvolte ONG-urile care activează în domeniul pieței muncii.
Anunțul privind includerea AAUO în proiectul NGO Matches a fost făcut joi, de Universitatea din Oradea, printr-un comunicat de presă.
„Scopul proiectului este consolidarea capacității acestor organizații, dezvoltarea de parteneriate și adaptarea ONG-urilor la era digitală”, se arată în comunicat.
Proiectul este inițiat de Asociația pentru Promovarea Afacerilor din România și va oferi asociației orădene consultanță în marketing online, logo și identitate vizuală, diferite materiale de marketing, mentorat specializat în diverse domenii cheie, resurse digitale și formare în marketing, precum și șansa de a stabili parteneriate la nivel național și european.
„De asemenea, vom participa la evenimente de networking și bootcamp-uri pentru consolidarea rețelei naționale de ONG-uri și abordarea problemelor comune”, a precizat conf. univ. dr. Dorin Coita, președintele Asociației Alumni Universitatea din Oradea, totodată cadru didactic al Facultății de Științe Economice.
Concret, proiectul NGO Matches va oferi asociației absolvenților din Oradea mentorat pentru scriere de proiecte și autorizarea cursurilor de calificare, resurse digitale și de formare, inclusiv un pachet de marketing digital, parteneriate naționale și europene sau ocazia să participe la evenimente de networking sau seminarii.
Echipa de proiect a asociației universității orădene este compusă din Vlad Deac, membru al Consiliului Director și Simina Gruie, masterand al Facultății de Științe Economice, și voluntar al AAUO.