Înfiinţată anul trecut cu scopul de a face cunoscut oraşul ca destinaţie turistică, Asociaţia pentru promovarea turismului din Oradea şi regiune are de acum şi şefi.

Potrivit unui comunicat de presă al Primăriei, la prima adunare generală a asociaţiei, care a avut loc marţi, reprezentanţii membrilor ei l-au ales pe primarul Ilie Bolojan ca preşedinte, iar pe viceprimarul Ovidiu Mureşan ca vicepreşedinte, dat fiind că Oradea are cea mai importantă contribuţie la bugetul Asociaţiei.

Astfel, componenţa Consiliului Director este: Ovidiu Mureşan, Eduard Florea, Mihai Jurca, Adrian Foghiş, Felicia Ţenţ, Ulrich Hofmeister, Romeo Ionescu, Fechete Dumitru. Director executiv al asociaţiei şi al consiliului director e reprezentantul Eurobusiness Park, Mihai Jurca.

În aceeaşi adunare, membrii asociaţiei au aprobat planul de acţiuni pentru 2015, care are ca obiective principale promovarea destinaţiei turistice Oradea-Băile Felix în cadrul târgurilor de turism din România şi străinătate, "în cadrul unui concept turistic unitar, care să cuprindă oferta celor două destinaţii turistice".

De asemenea, s-a hotărât crearea unui pachet de materiale de informare pentru turişti: hărţi, obiective importante de prezentare a celor două destinaţii turistice, Oradea şi Băile Felix, suveniruri, precum şi dezvoltarea suplimentară a aplicaţiei Oradea City App, recent lansată, astfel încât să acopere şi staţiunea învecinată.

Asociaţia pentru promovarea turismului din Oradea şi regiune a fost înfiinţată în 2014 de Primăria Oradea, Eurobusiness Parc, Zona Metropolitană Oradea, Lotus Center, DoubleTree by Hilton, Ramada şi Hotel Continental, SC Turism Felix şi Aqua President.