Campania electorală a pus la contribuţie minţile politicienilor. Fiecare candidat doreşte să se promoveze cât mai pe limba electoratului, astfel încât să atragă cât mai multe voturi. Probabil de aceea udemeristul Pasztor Sandor, candidat la şefia Consiliului Judeţean Bihor, a ales să se promoveze în româneşte, ungureşte şi "feisbuceşte".

De vineri, în Oradea au apărut tramvaiele "împachetate" în afişe cu Pasztor Sandor, alături de fotografia sa fiind postat şi însemnul specific reţelei de socializare Facebook, adică mâna cu degetul mare ridicat, apăsat de orice utilizator când îi place o postare din reţea.

Cam la fel, dar la un nivel mai mic, la propriu, şi-a tras bannerul electoral şi Cseke Attila, candidatul la postul de primar al Oradiei, ce-i drept, "camuflat" în steaua Cetăţii şi pe un fundal mai mic. Pe de altă parte, pe străzile oraşului au ajuns şi maşinile purtătoare de aceleaşi mesaje. Voi ce ziceţi?