Premierul Emil Boc a explicat, duminică seară, după ce în şedinţa de Guvern au fost aprobate proiectele de lege ce conţin măsurile de austeritate, care va fi traseul investiţiilor publice din acest an: proiectele cu finanţare europeană, sprijinirea IMM-urilor şi, nu în ultimul rând, drumurile.

Principiul este unul simplu, cel puţin în materie de infrastructură: cu puţinii bani pe care Executivul îi are în 2010 se vor continua lucrările, dar în jurul sumei de 1,5 miliarde de euro.

"În materie de infrastructură rutieră finalizăm în 2010, cu banii pe care îi avem, Centura Ocolitoare a Municipiului Sibiu, Centura Ocolitoare a Municipiului Oradea, Centura Ocolitoare a Bucureştiului Nord Chitila-Voluntari- 20 km, Centura Ocolitoare a Municipiului Cluj-Napoca (25 de km), Centura Ocolitoare a Municipiului Lugoj (9,6 km), 10,3 km din Centura Ocolitoare a Municipiului Iaşi - diferenţa urmând să o terminăm în 2011", a înşirat Boc lista priorităţilor rutiere din anul în curs.

Mai mult, premierul şi-a propus ca "investiţie majoră" şi reabilitarea a 477 de kilometri de drumuri naţionale.