O persoană care lucrează ca operator call center pentru RCS-RDS, unul dintre cei mai mari furnizori locali de servicii de comunicaţii, câştigă lunar un salariu net de 2.100 de lei. În cazul în care angajatul se ocupă de clienţii business ai companiei, câştigul lui creşte până la 2.300 de lei, potrivit informaţiilor obţinute de Gândul din partea surselor din piaţă.

Operatorii nu primesc tichete de masă, doar prime de Crăciun care pot varia între 800 de lei şi 1.000 de lei. Programul lor de lucru cuprinde lunar două săptămâni cu 35 de ore de muncă şi două săptămâni cu 42 de ore de muncă.

Cei care coordonează activitatea operatorilor obţin un salariu net lunar cu circa 400 de lei mai mare, iar angajaţii care lucrează pe zona de suport tehnic pentru telefonia mobilă obţin un salariu net cuprins între 2.100 de lei şi 3.000 de lei, în funcţie de negocierile care au loc în timpul procesului de recrutare.

Primele de Crăciun pentru persoanele care lucrează pe aceste posturi sunt de 1.100 de lei.

Anul trecut, pentru RCS-RDS lucrau 8.845 angajaţi, potrivit datelor Ministerului Finanţelor Publice. Compania a înregistrat în aceeaşi perioadă o cifră de afaceri netă de aproximativ 2 miliarde de lei şi un profit net de 88,1 milioane de lei.