Poveste emoţionantă scornită de PR-işti unei reţele de magazine care au realizat o reclamă specială pentru sărbătorile de iarnă.

Reclama John Lewis, intitulată "Călătoria", descrie povestea a doi oameni de zăpadă îndrăgostiţi, ce stau în curtea unei case după ce au fost realizaţi de doi copii, frate şi soră. După ce copiii intră în casă, cei doi oameni de zăpadă rămân faţă în faţă, privindu-se, iar la un moment dat, "bărbatul" îşi părăseşte iubita şi merge-n lumea largă.

Omul apare în mai multe cadre în timp ce se deplasa, în mai multe cadre, în mijlocul unei turme de oi, lângă un râu, la baza unui munte de 3.000 de metri pe care reuşeşte să-l escaladeze şi ajunge chiar în oraş, între locuitori, dar şi în faţa unui magazin unde afişează un zâmbet larg.

Într-un final, omul de zăpadă ajunge din nou acasă, privindu-uşi bucuros iubita şi ţinând-o de mână. Aşa e dezvăluit şi motivul plecării lui: să-i cumpere un cadou: o căciulă, un fular şi o pereche de mănuşi roşii.

Realizatorii reclamei spun că aceasta a costat 6 milioane de lire sterline (7,5 milioane de euro) şi că este specială: "Niciodată nu intenţionăm să facem oamenii să plângă, dar vrem să creem ceva cu adevărat special", a declarat unul dintre producătorii filmului.

Oamenii de zăpadă de 1,5 metri au fost realizaţi din poliuretan şi a fost nevoie de patru modele: unul feminin şi trei masculini, deoarece omul de zăpadă a avut diferite poziţii. Nasul omului de zăpadă este un morcov, ochii sunt realizaţi din cărbuni, în timp ce partenera sa are nasul dintr-un păstrârnac, ochii din conuri de pin şi gura din lână roşie.

(Sursa: Mediafax)