Compania orădeană German Electronics, unic distribuitor al renumitului brand Conrad Electronic în Romania, a lansat, marţi, ediţia a doua a celui mai mare catalog de produse electronice editat în ţara noastră.

După succesul primei ediţii, lansată anul trecut, "Catalogul anual Conrad 2014" conţine 800 de pagini cu peste 15.000 de produse dedicate tuturor fanilor electronicii şi tehnicii, fie ei amatori sau specialişti.

Potrivit unui comunict transmis de compania orădeană, doritorii pot descoperi, şi în această ediţie, o selecţie cuprinzătoare de articole grupate pe categorii, de la produse pentru casă, grădină, maşină, timp liber, sănătate, până la aparate de măsură şi componente electronice. În plus, pe mai multe pagini sunt cuprinse sfaturi şi informaţii tehnice de mare ajutor în utilizarea produselor şi nu numai.

"Interesul manifestat faţă de cataloagele Conrad arată faptul că produsele comercializate de magazinul nostru online sunt tot mai apreciate şi mai dorite de cumpărătorii români. Selecţia pe care am realizat-o în acest an oferă multe idei de a economisi bani, de a reduce cheltuielile acasă sau la birou, de a spori confortul şi de a avea o viaţă mai frumoasă. Orice întrebare referitoare la produsele din portofoliul nostru şi domeniul lor de aplicare îşi găseşte răspuns fie direct la telefon, fie în scris pe e-mail sau prin intermediul reţelelor de socializare", a declarat Vasile Boitoş, director general al SC German Electronics SRL.

Catalogul anual Conrad 2014 poate fi achiziţionat online de pe site-ul www.germanelectronics.ro, pentru 20 de lei, plus taxe de curierat.

German Electronics editează anual circa 7 cataloage de produse în tiraje variabil, de până la 100.000 de exemplare, 10 cataloage virtuale şi trei newslettere săptămânal.

"Catalogul Conrad anual 2014" prezintă doar o parte din cele 26.000 de produse Conrad prezente în magazinul online, www.germanelectronics.ro.

Compania germană Conrad se numără printre cei mai mari retaileri europeni de produse electronice, cu o cifră de afaceri anuală de peste 1,5 miliarde de euro. Fondată în Berlin, în 1923, pe parcursul celor peste 85 de ani de existenţă, inovarea a fost unul dintre obiectivele centrale ale companie, astfel că brandul Conrad a devenit pentru milioane de europeni sinonim cu tehnica.

Oferta Conrad include o gamă foarte bogată de peste 250.000 de produse menite să facă viaţa mai uşoară, mai sigură şi mai confortabilă, de la tehnica măsurătorilor meteo, până la sisteme de automatizare pentru casă, de la instalaţii electrice, echipamente tehnice şi IT, până la produse de hobby, timp liber şi sănătate.