După ani de aşteptare, mall-ul care iniţial trebuia să se numească Tiago se va deschide vineri, 14 octombrie. În 2010, societatea Shopping City Holding a achiziţionat de la compania MLS Oradea cu 30,5 milioane de euro centrul comercial, iar de atunci a mai investit 20 milioane de euro în noul mall Oradea Shopping City.

"Fun for you"

Întins pe două niveluri, complexul are 30.000 de metri pătraţi de spaţiu închiriabil, din care aproximativ 22.000 mp sunt destinaţi spaţiilor comerciale, 6.000 mp zonei de divertisment şi 2.000 mp pentru spaţiul de food court. "Odată cu deschiderea sa, Oradea Shopping City va deveni un reper al locuitorilor din Oradea în materie de distracţie şi bună dispoziţie", a spus Cristina Dinu, administratorul OSC, joi, într-o conferinţă de presă de prezentare a centrului comercial.

Pentru atragerea clienţilor, sub sloganul "Fun for you", mall-ul s-a axat pe o zonă complexă de divertisment, ce are în prim plan un Cinema Digiplex 3D, dotat cu sistem Dolby Surround de ultimă generaţie. Cinematograful are şase săli şi 960 de locuri, două dintre săli fiind concepute în sistemul 3D. Preţurile de intrare sunt de 12 sau 15 lei, în funcţie de ora vizionării. "Ochelarii 3D vor costa 4 lei, însă orădenii pot să-i aducă înapoi cu ei de fiecare dată când vin", a explicat Cristina Dinu.

Zona de divertisment, cea mai mare din oraş, conţine şi un spaţiu destinat bowling-ului, cu opt piste echipate cu sisteme profesionale, folosite în competiţii internaţionale şi biliardului, cu 9 mese complet echipate. "Vom avea pachete speciale personalizate, astfel încât cei care vor cumpăra un bilet la cinema vor putea să aleagă să primească gratuit o oră la biliard sau două jocuri de bowling", a precizat administratorul OSC.

De asemenea, OSC are şi prima zonă Arcade din oraş, ce conţine 14 jocuri şi simulatoare video, cel mai mare spaţiu de joacă indoor pentru copii, de peste 1.000 de mp, şi un elegant şi modern cazino Liberty.

Mărci de lux

Tot în zona de divertisment, situată la etaj, va exista un magazin KFC, dar şi cafeneaua BarCode. În mall, vor fi deschise de altfel mai multe cafenele şi restaurante precum Gloria Jean's (premieră), Hanul Pescarilor, Bucătăria Laci Konyha, McNice, Stefabi Cafe, Kinetik Cafe (care va avea şi o zonă cu jocuri X-Box Kinekt) şi Amaretto Cafe.

Mall-ul aduce în Oradea şi mai multe magazine în premieră, precum Intersport, Toyplex, The Code, Famous Brands şi V46 Outlet, ultimele două aducând produse ale unor branduri de lux. "Produse de la Calvin Klein, Armani, Miss Sixty, Ralph Lauren, Alexander McQueen, Christian Dior, Yves Saint Laurent sau Jimmy Choo vor fi disponibile orădenilor exclusiv prin OSC", a detaliat Cristina Dinu.

Tot în centrul comercial vor avea reprezentanţe şi magazinele Domo, Kenvelo Kids, Cacharel, Nike, Eponge, Diverta, Coccodrillo, Zuky şi Tazuky (spaţiu complex destinat copiilor, ce cuprinde loc de joacă, frizerie, restaurante), Leonardo sau Kitchen Shop. "Mall-ul e ocupat în proporţie de 70%. O parte dintre magazine se vor deschide vineri, precum Famous Brands, Domo, V46 Outlet, Gotti şi altele, iar altă parte săptămâna viitoare, dar avem şi magazine care se vor deschide în februarie", a spus administratorul OSC, care a precizat şi că centrul comercial crează în Oradea, direct şi indirect, 300 de locuri de muncă.

La concurenţă

În weekend-ul de deschidere al Oradea Shopping City, Lotus Center a programat o serie de concerte atrăgătoare. Întrebată ce părere are despre acest lucru, Cristina Dinu, administratoarea OSC nu s-a arătat deranjată. "Noi sperăm să atragem orădenii mai ales pe partea de divertisment. Sunt bucuroasă că se organizează şi alte evenimente pentru că asta înseamnă că ne consideră importanţi şi deci o concurenţă", a spus Dinu.

Pentru weekend-ul de deschidere, mall-ul a pregătit o serie de activităţi, promoţii şi gratuităţi pentru orădeni. Vineri, de la ora 16 va avea loc deschiderea oficială, urmată de la ora 19 de o prezentare de modă, iar de la ora 20 de un concert al lui Smiley.

Potrivit unui comunicat al OTL, orădenii vor putea ajunge la OSC cu cursă specială, cu numărul 25, urmând ca şi linia 10 să fie extinsă până la mall. Aşadar, din 14 octombrie, de la ora 9, traseul liniei 10 se va prelungi din strada Nicolae Bolcaş pe Calea Aradului până la Oradea Shopping City. "Pe tronsonul de prelungire a liniei, pe ambele sensuri de deplasare, se utilizează în comun staţiile Peţa cuprinse în traseul liniei 19 şi staţia nouă din locaţia Calea Aradului nr. 87 de pe platforma de parcare a mallului. Intervalul între curse rămâne neschimbat, de 20 de minute în orele de vârf şi 30 de minute între orele de vârf", se arată în informarea OTL.

Cursa specială a OTL va fi înfiinţată luni, 17 octombrie, care va avea traseul "Calea Aradului nr. 87 cu cap de linie la Oradea Shopping City - Calea Aradului cu staţiile Podul Peţa şi Aviatorilor - str. Oneştilor cu staţiile Oneştilor şi Podul Sovata - Podul Sovata - str. Fagului cu staţia Fagului şi retur - str. Aluminei cu staţia Biserica Sfântul Andrei - str. Sf. Apostol Andrei cu staţia Podul Decebal - B-dul Decebal cu staţia Biserica Emanuel - str. Calea Aradului cu staţiile Rompetrol şi Podul Peţa - Calea Aradului nr. 87". Programul va începe de la ora 9, iar autobuzele vor pleca la intervale de 50 de minute.

Află care sunt evenimentele pregătite în weekend la OSC în materialul: Deschiderea Oradea Shopping City: concerte Smiley şi Loredana şi demonstraţii de beauty