Mall-ul Oradea Shopping City, fostul Tiago, care se va deschide în toamnă, conform dezvoltatorilor, anunţă că alte trei branduri au semnat contracte cu centrul comercial.

"Levis, Fox şi Eponge Fashion Paris (retaileri de îmbrăcăminte, n.r) sunt cele mai noi nume ale căror produse vor fi accesibile orădenilor începând cu această toamnă prin intermediul noului mall. În urma tranzacţiei intermediate de CB Richard Ellis România cei trei noi chiriaşi vor beneficia de spaţii însumând 1.700 mp", se arată într-un comunicat trimis joi de reprezentanţii mall-ului.

Potrivit acestora, la Oradea Shopping City vor veni şi alţi retaileri, printre care şi branduri în premieră pe piaţa orădeană. "Prin mixul de retail stabilit, care reuneşte deja nume precum Intersport, KFC, Kenvelo, Famous Brands, Bigotti, Penti, Samsonite, Fiorangelo, Kitchen Shop, Coccodrillo, Domo, Gloria Jean's şi multe altele, Oradea Shopping City completează plusul de valoare adus de zona de divertisment cu cel de la capitolul retail", a declarat Bogdan Jigman, director general Oradea Shopping City.

Oradea Shopping City are o suprafaţă totală de 30.000 mp, din care 22.000 mp sunt rezervaţi pentru retail, 6.000 mp pentru divertisment şi 2.000 mp sunt destinaţi zonei de food court.

Potrivit dezvoltatorilor, noul centru comercial va integra cel mai mare şi mai modern spaţiu de divertisment indoor din Oradea. "Acesta va include un cinematograf cu 6 săli digitale şi o capacitate de 960 de locuri, o zonă de bowling echipată cu 8 piste, o zonă de biliard, un spaţiu de jocuri video, o zonă dedicată petrecerilor private şi spaţiu de joacă pentru copii", se mai arată în informarea trimisă de reprezentanţii Oradea Shopping City.