Compania de Apă Oradea a deschis, joi, în clădirea societăţii, de pe strada Duiliu Zamfirescu, un centru de relaţii cu publicul, în cadrul căruia clienţii CAO găsesc cinci ghişee pentru încasări, o zonă de aşteptare, precum şi cinci birouri: Registratură, Contracte, Comercial-Diverse, Info Clienţi şi Avize.
Agenţia Comercială a CAO, cum a fost prezentată de conducerea instituţiei, va fi deschisă publicului de luni până vineri între orele 7 şi 18. Misiunea agenţiei este de a facilita accesul clienţilor la serviciile administrative ale societăţii, prin concentrarea acestora într-un punct de contact unic şi prin eliminarea etapelor intermediare.
"După cum bine ştiţi, Primăria a avut ca strategie o apropiere cât de mare faţă de cetăţeni. Încercăm şi noi să urmăm această cale şi să aducem cetăţeanul mai aproape, să înţeleagă că suntem prieteni, nu duşmani", a spus, joi, Ovidiu Gavra, directorul Companiei de Apă Oradea.
În paralel cu amenajarea centrului de relaţii cu publicul, angajaţii CAO care au de-a face cu clienţii societăţii au făcut două sesiuni de training din partea directorului comercial Ovidiu Mureşan. "Am lucrat pe partea de abilităţi de comunicare şi standarde comportamentale, pentru ca angajaţii să poată să aibă apoi un nou mod de abordare a clienţilor", a precizat Mureşan, care are certificat de trainer de partea de comunicare.
Înainte de deschiderea agenţiei comerciale a CAO, orădenii puteau să acceseze serviciile societăţii fie doar în anumite intervale orare, la parter, fie urcând la etaj, în zona de birouri. Investiţia făcută de CAO s-a ridicat la circa 5.000 euro şi a constat în principal în achiziţia de mobilier, echipamentele IT existând deja la nivelul instituţiei.
La evenimentul de joi au mai participat şi primarul Ilie Bolojan, care a făcut o vizită scurtă în agenţie, precum şi city-managerul Eduard Florea.