În contexul epidemiologic excepţional legat de măsurile privind reducerea răspândirii virusului COVID-19, începând cu data de 17 martie, în scopul asigurării sănătăţii publicului şi a personalului angajat care vine în contact cu aceştia, SC COMPANIA DE APĂ ORADEA SA îşi modifică programul de relaţii cu publicul pentru toate activităţile care presupun contactul direct al angajaţilor cu clienţii, după cum urmează:
CASIERIE – PLATĂ FACTURĂ |
INFO CLIENŢI |
CONTRACTE |
AVIZE |
07:30 – 15:30 |
07:30 – 10:30 |
10:30 – 13:00 |
13:00 – 15:30 |
SC COMPANIA DE APĂ ORADEA SA roagă clienţii ca în această perioadă să evite prezenţa la sediul instituţiei şi să apeleze cu precădere la canalele alternative de comunicare şi plată.
În cazul în care sunt necesare vizite la sediul nostru pentru plata facturilor, recomandăm plata contactless (card sau telefon), această metodă de plată fiind extrem de eficientă în prevenirea contaminării cu virusuri sau bacterii, de asemenea şi extrem de sigură din punct de vedere al utilizării.
Astfel, SC COMPANIA DE APĂ ORADEA SA pune la dispoziţia clienţilor următoarele canale de comunicare şi plată online:
- e-mail: secretariat@apaoradea.ro
relatii.public@apaoradea.ro
cao@apaoradea.ro
- telefon dispeceratul central: 0259 - 430.928 sau 0359 – 410.203 ( program permanent )
- telefonul clientului: 0259 – 432 684 ( în intervalul orar 07:30 şi 15:30 )
- plata online prin aplicaţia "Contul Meu" (www.apaoradea.ro sau https://plataonline.apaoradea.ro ), virament bancar, Pay Point sau "un-doi Centru de plăţi" ( Mobile Distribution )". Aceste detalii privind modalităţile de plată a facturilor, se regăsesc şi pe verso factură CAO.
Conducerea
S.C. COMPANIA DE APĂ ORADEA S.A.