Din Nufărul, prima care a ajuns a fost echipa care a folosit autoturismul, parcurgând traseul în circa 10 minute. În schimb, din Rogerius, cel mai rapid mijloc de transport s-a dovedit a fi bicicleta, cei care au pedalat ajungând tot în circa 10 minute. "De la Podul CFR până la Primărie avem piste de biciclete. Biciclistul de la Nufărul nu are pistă dedicată, ca atare a ajuns după maşina din Nufărul", a spus directorul OTL, Csuzi Istvan, prezent la punctul de sosire.
Din Rogerius, al doilea cel mai rapid mijloc de transport a fost, după cum era de aşteptat, automobilul. În schimb, atât din punctul din Rogerius cât şi de la cel din Nufărul, ultimele au ajuns echipele care au folosit autobuzele şi tramvaiele, acestea parcurgând circa 20 de minute până în centru. "Ne aşteptam să fie aşa, deoarece, în Oradea, transportul public nu este prioritizat în trafic. Sunt acele gâtuiri în oraş, pe Magheru, pe Republicii, blvd. Decebal, pe strada Primăriei şi chiar Independenţei. Dacă am avea cale liberă tramvaiele ar putea circula la secundă şi v-aţi putea regla ceasurile după acestea", a susţinut Csuzi.
Directorul OTL a menţionat că o primă măsură ar trebui să fie delimitarea liniilor de tramvai de benzile de circulaţie a automobilelor pe Magheru şi Republicii. "Pentru aceasta, însă, ar trebui realizat acel drum expres care va trece prin Ecaterina Teodoroiu", a menţionat acesta.
Pe de altă parte, reprezentanţii OTL anunţă că, pe site-ul instituţiei, a fost postat un chestionar referitor la serviciile operatorului de transport public din Oradea, care poate fi completat timp de două luni.