Instituţiile din Bihor continuă să ia măsuri pentru prevenirea răspândirii îmbolnăvirilor cu coronavirus. Consiliul Judeţean Bihor a decis chiar să închidă porţile în faţa publicului, cel puțin până pe 31 martie.

Consiliul Judeţean Bihor

"În vederea preîntâmpinării răspândirii infecţiei cu coronavirus şi a reducerii riscului de contaminare şi îmbolnăvire, la nivelul Consiliului Judeţean Bihor s-a dispus pentru perioada 11-31.03.2010, cu posibilitate de prelungire, suspendarea programului cu publicul", a transmis CJ Bihor.

Instituţia le transmite bihorenilor să comunice prin registratura@cjbihor.ro şi la numărul de telefon 0259-410181.

Direcţia de Asistenţă Socială Oradea

De asemenea, Direcţia de Asistenţă Socială Oradea a anunţat că suspendă audienţele, dar că activitatea de relaţii cu publicul se desfăşoară în condiţii normale. Reprezentanţii DASO îi roagă pe orădeni să evite deplasarea la sediu, dacă acest lucru e posibil. 

Concret, ei sunt rugaţi să se adreseze DASO doar dacă la mijloc sunt termene limită, să se informeze despre documentele necesare de pe site-ul daso-oradea.ro, precum şi să respecte măsurile de igienă afişate în instituţie şi a păstrării distanţei de cel puţin un metru între solicitant şi funcţionarul de la ghişeu, precum şi faţă de ceilalţi. De altfel, se va asigura un aflux controlat al publicului în incinta instituţiei. 

Totodată, orădenii sunt informaţi că depunerea petiţiilor sau reclamaţiilor se poate face la daso@rdsor.ro sau prin poştă. DASO poate fi contactat şi la numerele de telefon: 

Tel Verde – 0800/410430 destinat numai persoanelor cu dizabilităţi
Serviciul Relaţii cu Publicul si Evaluare Iniţială -0259/441677 
Serviciul Programe Sociale – 0359/411925
Serviciul Prevenirea Marginalizării Sociale – 0359/465434
Serviciul Social – 0259/431333
Serviciul Resurse Umane-Salarizare – 0259/417945
Serviciul Economico-Financiar şi Administrativ- 0259/436885
Serviciul Protecţia Copilului – 0730/270206
Birou Administrativ – 0730/270210

Electrica Oradea

Şi SDEE Transilvania Nord - Sucursala Oradea face un apel la bihoreni ca în perioada 13 – 31 martie să "relaţioneze" online, prin: 
-    adresa de e-mail pentru petiţii, cereri, reclamaţii, solicitări diverse: office.bihor@distributie-energie.ro;
-    adresa  e-mail pentru accesul la reţeaua electrica de distributie (avize de racordare/certificate de racordare, avize de amplasament, conventii de atribuire lucrari, contracte de racordare, facturi şi plăţi aferente, dosare de utilizare etc.): biroulunic.bh@distributie-energie.ro;
-    prin telefon/fax: 0259.40.57.02/ 0259.40.57.04; telefon acces la reţea (biroul unic): 0259.40.53.44/ 0259.40.53.45;
-    prin poştă sau curierat la adresa: str. Griviţei, nr. 32, Oradea, jud. Bihor.

ANAF

Pe de altă parte, ANAF a anunţat că în toate unităţile fiscale din ţară, inclusiv în Oradea, este limitat accesul în cadrul spaţiilor destinate contribuabililor, astfel încât să se evite crearea de cozi/aglomeraţie, stabilindu-se o distanţă de cel puţin 1,5 m între persoane.

UPDATE:

DGASPC

Pentru prevenirea răspândirii infecției cu corona virus și a reducerii riscului de contaminare și îmbolnăvire, la nivelul DGASPC Bihor s-a dispus pentru perioada 16-31 martie ca programul de relații cu publicul să se desfășoare în intervalul ora 9-12. În aceeaşi perioadă, au fost suspendate audienţele.

Petițiile, precum și alte documente, pot fi transmise on-line la adresa de email: dgaspcbh@rdsor.ro, sau poștal la adresa, str. Feldioarei nr. 13, Oradea.

De asemenea, pentru informațiile privind serviciile oferite de către instituție se pot utiliza numerele de telefon și fax: 0259.476371; 0259.476372; 0359.409285; 0359.409286; Fax. 0259.434337; 0259.447435.

Persoanele cu dizabilități care solicită bilete de transport gratuite, rovinietă, acord pentru primărie, o pot face accesând secțiunea Formulare - prestații sociale de pe site-ul instituției dgaspcbihor.ro, de unde vor descărca formularul dorit, îl vor completa și semna, vor atașa o copie a actului de identitate sau documentele solicitate in cerere și vor putea fi expediate la adresa de mail dgaspcbh@rdsor.ro; sau prestatiisociale@rdsor.ro sau prin poștă la adresa, str. Feldioarei nr. 13, Oradea.

DGASPC Bihor va transmite prin poștă cu confirmare de primire, bilete de călătorie solicitate, rovinieta și acordul privind indemnizația de însoțitor sau angajarea unui asistent personal. Mai multe informații pot fi obținute la nr. de telefon: 0259.476371; 0259.476372; 0359.409285; 0359.409286, int. 143 sau pe email.

Persoanele cu dizabilități a căror carte de identitate a expirat sau va expira in luna martie vor putea trimite o copie acesteia prin poștă sau prin email.

"Persoanele care aleg să se prezinte personal la sediul instituției, sunt rugate să respecte măsurile de prevenție și igienă afișate, precum și păstrarea unei distanței de cel puțin 1,5 metri între solicitant și funcționarul de la ghișeu, precum și față de ceilalți. În acest context, va exista un circuit controlat al publicului în sediul instituției", a mai transmis DGASPC.

Camera de Comerţ şi Industrie Bihor

Având în vedere prevenirea infectării, răspândirii și reducerii riscului de contaminare și îmbolnăvire cu ”Covid-19”, în perioada 16 martie – 3 aprilie 2020, Camera de Comerț și Industrie Bihor acceptă accesul în incinta instituției numai pentru soluționarea problemelor urgente care necesită prezența obligatorie a persoanei deponente, după discuția prealabilă și programarea prin telefon, e-mail, fax, poștă, cu persoanele din compartimentele de resort.

Rezolvarea problemelor care nu necesită prezența persoanei, informații, depunere de documente, etc. se va face prin telefon, e-mail, fax, poștă.
Program pentru cei care necesită prezență obligatorie: Luni – Vineri, între orele 11 – 12.

Date de contact: Informații, eliberare avize - Demeter Rodica 0771-646729, secretariat@ccibh.ro; Consultanță firme, certificate de origine, arbitraj - Șandor Livia 0720-024287, consiliere@ccibh.ro; Arhiva electronică - Șușman Daniela 0771-734220, contabilitate@ccibh.ro; Cursuri - Badea Delia 0745-245986, info@ccibh.ro.

AFIR Bihor

Ca măsură de prevenire a răspândirii sau a infectării cu virusul COVID-19, la nivelul Oficiul Judetean pentru Finanțarea Investițiilor Rurale Bihor, activitatea de relații cu publicul se va desfășura cu precădere:
1. în mediul online prin intermediul adresei de e-mail relatii.publice@afir.info, la nivel judetean: ojfir.bihor@afir.info .
2. prin intermediul telefonului 031 – 860 27 47, la nivel central sau 0259-416.725, 0725- 107.659 la nivel județean.
3. prin servicii de curierat la adresa Str. Știrbei Vodă, nr. 43, Sector 1, București, la nivel central sau la adresa: Str. Ion Bogdan, nr.42. ORADEA, jud. BIHOR, la nivel județean.

Registratura își restrânge activitatea de relații cu publicul, fiind la dispoziția publicului prin preluarea solicitărilor telefonice și a documentelor transmise prin e-mail sau poștă. "Nu intră sub incidența celor menționate mai sus situațiile cu caracter urgent sau care nu pot fi soluționate prin mijloacele de comunicare disponibile", a transmis AFIR.

În această perioadă audiențele acordate de către Agenției se suspendă și vor fi acordate telefonic.

În perioada 12 - 31 martie 2020, programul de lucru de luni până joi va fi între orele 7.30 şi 16, respectiv vineri între 7.30 şi 13.30.

Citeşte ce alte instituţii şi-au restrâns activitatea sau au anulat evenimente în articolul:

Şi-au închis porţile! Mai multe instituţii din Bihor, inclusiv cele de cultură, şi-au suspendat sau rărit activitatea cu publicul