Cu un an înainte să împlinească "venerabila" vârstă de 40 de ani, fostul magazin universal Crişul din Oradea, dat în folosinţă în 1979, cu o suprafaţă de peste 18.000 metri pătraţi şi 50 de raioane, începe să-şi înnoiască înfăţişarea.

Schimbările au fost declanşate de noul proprietar, firma Sapient Management, care şi-a propus să repună în valoare centrul comercial aflat în inima oraşului.

Să fie lumină!

Mall-urile moderne nu sunt neapărat un concurent, pot fi şi un model. La finele anului trecut, după ce a preluat pachetul majoritar de acţiuni, noul proprietar al Crişul Shopping Center a decis să-i păstreze profilul, dar să-i schimbe ţinuta şi să-i ridice nivelul.

Între primele schimbări au fost renunţarea la chiriaşii cu mărfuri fără pretenţii de calitate şi, poate neaşteptat, dar binevenit, anularea unor amenajări făcute la începutul deceniului, când tavanele originale au fost dublate cu unele din rigips, în onduleuri zugrăvite în culori ţipătoare, precum şi desfiinţarea pereţilor de rigips care au obturat la etaje ferestrele dinspre strada Republicii şi bulevardul Magheru. Rezultatul este evident: mai multă lumină naturală!

Plus de eleganţă

Concomitent, din decembrie până acum, cea mai mare parte a spaţiilor de la parter au fost populate cu chiriaşi noi şi recompartimentate. Astfel, din holul principal a dispărut "toneta" unei firme de creditare nebancară, a fost realizată o cascadă-fântână pe peretele dintre scările rulante şi spaţiile comerciale, unde au apărut magazine noi şi elegante.

Conceptul general a fost modificat astfel că nu mai există vechile "raioane", fiecare magazin fiind delimitat prin pereţi de sticlă. A fost deschis un magazin Splendor, cu ceasuri şi accesorii de marcă (Fossil, Tommy Hilfiger, Michael Kors, Swarovski ş.a.) şi două noi magazine de bijuterii şi accesorii - Ilex Gold şi Edifice.

În acelaşi timp, la parter a fost păstrat magazinul propriu de produse cosmetice (gamele Giorgio Armani, Dolce & Gabbana, Caroline Herrera, Bourjois, Max Factor etc.), precum şi papetăria cu produse Pelikan şi Herlitz şi jucării marca LEGO. Tot la parter a fost deschisă şi o cofetărie-cafenea, Savor, cu cafea de cea mai bună calitate şi o gamă foarte bogată de prăjituri şi torturi.

La primul etaj a fost deschis un magazin Pepco, cu confecţii "pentru întreaga familie", foarte bine aprovizionat, la etajul II au fost păstrate magazinele de confecţii şi lenjerie pentru femei şi bărbaţi, plus cunoscutele Braiconf şi Cozacone, iar la II magazinul de încălţăminte propriu, Crişul Shoeland, cu cea mai mare varietate de modele din piele.

Birouri şi... joacă

O parte semnificativă a etajului IV este ocupată în prezent de o mare firmă specializată în IT (cu 600 de angajaţi), iar alte spaţii, atât comerciale, cât şi pentru birouri, sunt în continuare oferite spre închiriere.

De altfel, alături de aceste spaţii de la etajul IV există şi unul dedicat... copiilor: un loc pentru joacă, anume amenajat, dar care poate găzdui inclusiv petreceri pentru copii.

Eveniment special de 1 iunie

De altfel, de 1 iunie, cu ocazia Zilei Copilului, Crişul Shopping Center a pregătit, în premieră, şi un program special, dedicat micuţilor, adolescenţilor şi chiar studenţilor, cu concursuri de puzzle, desene şi ateliere de nutriţie şi de creaţie florală, însoţite de o campanie de reduceri de preţuri la jucăriile din gama Herlitz şi la florăria K & K Flower Design.

Toate activităţile oferite de 1 iunie vor fi găzduite la etajul I al centrului comercial şi se vor desfăşura pe toată durata orarului obişnuit de funcţionare, de la ora 10:00 la ora 21:00. Poftiţi, aşadar, la Crişul!

(Advertorial)