În vara anului trecut, Primăria Oradea a încheiat un contract cu agenţia bucureşteană MediaTrust România, pentru monitorizarea apariţiilor din mass-media şi de pe reţelele de socializare. Potrivit contractului, pentru modesta sumă de 500 lei pe lună firma se obligă să semnaleze orice apariţie în presă, pe Facebook, Twitter şi alte reţele, a sintagmelor "Primăria Oradea", "primarul Oradiei" şi "Ilie Bolojan".

Chiar dacă monitorizarea e un serviciu de bun simţ, la care instituţiile apelează pentru a şti ce probleme se ridică în spaţiul public, USR-ista Delia Ungur, vehementă contestatoare a administraţiei liberale, a criticat, tot pe Facebook, irosirea banului public pentru crearea imaginii politicianului Bolojan.

În realitate, după cum se vede din contractul publicat pe site-ul Primăriei, MediaTrust nu are nicio obligaţie să creeze conţinut, adică să facă imagine, ci doar să semnaleze materialele în care apar numele fostului primar şi al Primăriei în vastul internet.

Bihorel observă însă altă problemă, reală: contractul ar trebui modificat, întrucât primar nu mai este Bolojan, ci Florin Birta. Merită şi el atâta atenţie, nu?