Aşa cum au anunţat la începutul săptămânii, reprezentanţii Asociaţiei pentru Promovarea Turismului în Oradea şi Regiune au publicat pe site-ul dedicat, brandoradea.ro, propunerile pentru un logo al Oradiei. Toate, însă, au fost respinse de juriul competiţiei.

În concurs au fost înscrise 180 de propuneri, din care 172 au răspuns din punct de vedere formal cerinţelor din regulamentul de concurs. Chiar şi aşa, niciuna dintre acestea nu a fost pe placul juriului şi nu a fost considerată destul de bună pentru a deveni logo-ul oraşului.

Totuşi, dintre propuneri, juriul a selectat în "finală" un top 5, respectiv propunerile trimise de Peter Arpad, Hye Studio, Paublusztig Bettina, SC Marketing Ideas SRL şi Cristian Şuta.

Premiul de 47.000 lei pus la bătaie de municipalitate nu va fi acordat niciunui participant.

Componenţa juriului concursului pentru găsirea unui logo al oraşului: Costel Babus - Designer Coordonator Departament Design Digi24, asistat de Florin Nemeş – director Naţional de marketing RCS&RDS; Sorin Brad – Profesor catedra de Grafică şi design a Facultăţii de Arte Vizuale din cadrul Universităţii din Oradea; Diana Bora - director de marketing Lotus Center; Nadia Ionescu- director de marketing şi vânzări Ramada Oradea; Cătălin Popa – Fundaţia Comunitară Oradea, Mircea Chirilă – directorul săptămânalului BIHOREANUL şi Mihai Jurca – director executiv APTOR.

Vezi cum arată toate propunerile pentru logo-ul Oradiei, aici!