O relaţie contractuală onestă presupune, printre altele, şi plata la timp a facturilor. Fie că vin pe mail sau le primiţi de la angajaţii noştri, facturile pot fi un indicator relevant al comportamentului nostru casnic. Ele ne indică ce cantitate de deşeuri reziduale producem, dar şi cantitatea de deşeuri bio, în cazul în care locuim la oraş.

La ce să fim atenţi

În colţul din dreapta sus apare codul de client, care ne ajută să identificăm mai uşor o plată pe care o faceţi către noi. De aceea este important să trecem acest cod, indiferent care este modalitatea de plată pe care o alegeţi. Dacă faceţi plata pentru altă persoană, pe ordinul de plată va trebui specificat numele clientului respectiv, codul de client, seria şi numărul facturii.

Rubrica 1 a facturii este rezervată abonamentului lunar pentru ridicarea deşeurilor reciclabile: sticlă, hârtie, plastic/metal. Valoarea abonamentului depinde de localitatea dvs. de domiciliu, rural sau urban, dar şi de zona judeţului unde locuiţi. 

Rubricile următoare reprezintă partea variabilă a facturii, pe care o puteţi influenţa în mod direct. În exemplul nostru, rubrica 2 este rezervată deşeurilor reziduale produse de client. În acest caz, este vorba despre o singură ridicare a pubelei de 40 de litri, pe care AVE Bihor o facturează oricum, indiferent dacă scoateţi sau nu recipientul negru în stradă. Celelalte ridicări vor fi taxate suplimentar.

Deşeurile bio sunt ridicate doar la oraş. În mediul rural, ele vor fi compostate în grădină, în ideea de a nu produce costuri suplimentare, dar şi pentru realizarea unui îngrăşământ natural, necesar în orice gospodărie.

Deşeurile reciclabile sunt ridicate gratuit.

În josul paginii aveţi şi termenul de plată a facturii, pentru care vă rugăm să-l respectaţi, pentru a nu acumula penalităţi de întârziere.

Modalităţi de plată

Un serviciu atât de modern are şi modalităţi de plată adaptate zilelor noastre. Puteţi apela la centrele plăţi Un-doi, la PayPoint, aplicaţia Pago, prin citirea codului de bare de pe factură, sau puteţi plăti direct în pagina web ave-bihor.ro, pe baza utilizatorului şi a codului din contract. Facturile pot fi achitate şi prin virament bancar, în contul deschis la Banca Transilvania (aici trebuie specificată seria şi numărul facturii). Mai puteţi apela la una dintre casieriile noastre din Salonta, Beiuş, Ştei, Marghita, Săcueni şi Valea lui Mihai sau la ghişeele  Băncii Transilvania şi CEC.

AVE Bihor

Urmăriți BIHOREANUL și pe Google News!