Situaţiile diverse întâmpinate la nivelul asociaţiilor de proprietari au condus la preconcepţia oamenilor că sumele de plată datorate sunt de multe ori nejustificate, iar locatarii consideră că administratorii nu acordă suficientă atenţie nevoilor şi problemelor lor. În general, interacţiunile cu administratorii blocului sunt percepute ca fiind greoaie şi se ridică de multe ori problema lipsei de transparenţă în ceea ce priveşte informaţiile şi cheltuielile aferente apartamentelor.

Pentru a găsi o soluţie de a recăpăta încrederea oamenilor şi a preîntâmpina viitoare astfel de probleme, firma de administrare imobile Asomir Home SRL a ales digitalizarea prin intermediul unei platforme care ajută locatarii să ţină evidenţa cheltuielilor printr-un proces eficient şi de încredere.

"În primul rând am căutat o platformă software prin intermediul căreia să putem oferi asociaţiilor de proprietari transparenţă. Cea mai bună soluţie pe care am găsit-o a fost aplicaţia Homefile prin intermediul căreia locatarii pot accesa informaţiile online, simplu şi rapid, de pe laptop sau chiar de pe telefonul mobil.

Un aspect foarte important pentru noi este siguranţa pe care o oferim asociaţiilor. Prin platforma pe care o folosim ne asigurăm că avem toate gestiunile contabile ale asociaţiilor la zi. Mai mult decât atât, le punem la dispoziţie în timp real toate aceste informaţii, astfel încât registrele contabile pot fi verificate oricând. Disponibilitatea documentelor, eficienţa proceselor şi siguranţa acestora sunt caracteristici ce se datorează folosirii unui software online, tip cloud, de ultimă generaţie. Programele mai vechi nu permit control în timp real şi nici nu pot asigura protecţia datelor.

Ştim că proprietarii au tot mai puţin timp la dispoziţie şi înţelegem că nu vor să îl petreacă aşteptând să plătească doar atunci când administratorul vine în asociaţie. Astfel, venim cu posibilitatea de a plăti oricând, cu cardul, printr-un proces extrem de simplu, direct din aplicaţia Homefile. Totodată, am sesizat că în continuare există interes pentru plăţile cash, aşa că această platformă ne-a ajutat să oferim locatarilor posibilitatea de a plăti direct la punctele operatorilor de plăţi PayPoint şi Un-doi din toată ţara.

Homefile ne-a facilitat astfel oportunitatea de a deveni foarte flexibili atât în raport cu asociaţiile, cât şi cu locatarii. Toate aceste lucruri ne-au ajutat ca după implementarea soluţiei Homefile să creştem numărul de apartamente pe care îl avem în administrare", susţine Angela Derban, Administrator în cadrul companiei Asomir Home SRL.

Mai multe informaţii despre firma de administrare puteţi obţine de la doamna Angela la numărul de telefon 0722.141.671.

Homefile este o aplicaţie românească de gestionare a asociaţiilor de proprietari, devenită populară în scurt timp în rândul administratorilor, fiind folosită în prezent de peste 140.000 de apartamente şi 4.000 de asociaţii, în peste 30 de oraşe din ţară.

Află mai multe detalii despre aplicaţie şi cum o poţi testa gratuit de la un consultant Homefile la numărul de telefon 0722.657.332 sau completând formularul de contact pe homefile.ro/contact.

(advertorial)

Urmăriți BIHOREANUL și pe Google News!