Dacă vrei, poţi! O demonstrează doi studenţi britanici care au acceptat să îşi închirieze chipul pe post de panouri publicitare. Ross Harper şi Ed Moyse, ambii în vârstă de 22 de ani, au scos pe piaţă conceptul "Cumpără-mi faţa", adică ei îşi "închiriază" chipurile pentru diferite campanii, în fiecare zi. Nu se tatuează, ci folosesc vopseluri, scrie apropo.ro.

Băieţii încearcă să strângă bani să plătească facultatea, care îi costă în jur de 80.000 de dolari pe an. Se pare că munca lor dă roade, de vreme ce până acum au strâns 47.000 de dolari.

Scopul principal al studenţilor cu "Buy My Face" nu este acela doar de a fi văzuţi de o lume întreagă, cu precădere să se observe publicitatea pe care o găzduiesc. Ei extind publicitatea şi pe site-ul lor, ceea ce ajută la traficul paginii web ai respectivilor.

Când au demarat afacerea lor, Ross şi Ed aveau publicitate în valoare de 1,6 dolari pe zi, în timp ce rata lor a crescut şi au ajuns la 640 de dolari pe zi din publicitate.

Experţii din marketing se arată impresionaţi de conceptul celor doi studenţi. Băieţii sunt de părere că afacerea lor nu este una pe termen lung. Au anunţat că vor face acest lucru până în Septembrie, când suma de care au nevoie se va strânge.