Odată cu noul Amarok, Volkswagen Autovehicule Comerciale introduce, pe piaţa europeană, cel mai avansat pickup produs în serie la nivel mondial.

Motoarele TDI de ultimă generaţie, toate având injecţie directă şi supraalimentare, impun noi standarde în materie de economie de carburant şi emisii, iar sistemele de siguranţă, precum şi dotările pentru confort, sunt la nivelul maşinilor pentru pasageri. Cu toate acestea, Amarok este şi extrem de rezistent.

Confortabil şi rezistent

Multe dintre tehnologiile oferite pentru Amarok sunt utilizate pentru prima dată în segmentul pickup-urilor medii. Printre acestea se numără supraalimentarea Bi-turbo pentru motorul vârf de gamă şi sistemul opţional de tracţiune integrală, permanentă, 4Motion, cu diferenţial Torsen - una dintre cele trei opţiuni pentru tracţiune.

Pickup-ul de la Volkswagen îşi începe cariera internaţională cu o cabină dublă şi o caroserie cu patru portiere, ce oferă un nivel impresionant de spaţiu, pentru cinci adulţi. Versiunea cu cabină simplă, cu două portiere, care dispune de o suprafaţă de încărcare mai lungă, va fi disponibilă şi ea la livrare, în a doua jumătate a anului. În ceea ce priveşte spaţiul, lăţimea şi înălţimea suprafeţei de încărcare, abilităţile de manipulare a încărcăturii şi capacitatea de încărcare, Amarok este, pur şi simplu, "Cel mai bun din clasa sa".

Amarok denotă influenţa evidentă a noului stil de design Volkswagen. Iar acest lucru se reflectă în accentuarea tipică a liniilor orizontale şi în interacţiunea bine definită dintre suprafeţele caroseriei şi precizia construcţiei. Una dintre cele mai edificatoare caracteristici este unitatea vizuală formată de farurile orizontale şi grila radiatorului, cu fantele sale şi elementele decorative de care dispune.

Motoare puternice, rafinate şi eficiente

În privinţa propulsiei, lansarea pe piaţă a modelului Amarok vine cu o realizare tehnologică sclipitoare: cu 120 kW/163 CP şi o cilindree de 2 litri, motorul TDI dispune de injecţie directă Common Rail, cu supraalimentare bi-turbo cu două trepte de control şi generează un cuplu maxim de 400 Nm la numai 1.500 rpm! Aceste performanţe superioare contrastează cu un consum mediu foarte scăzut, de numai 7,6 litri de motorină pentru 100 de km (Amarok 4×2).

Cea de-a doua variantă este un alt motor TDI cu patru cilindri, 90 kW/122 CP. Tehnologic, acesta include o turbină cu geometrie variabilă. "Micul" TDI dezvoltă un cuplu impresionant de 340 Nm, încă de la 1.750 rpm, şi consumă doar 7,5 l/100 km. Ambele TDI-uri sunt Euro 5 şi se poziţionează sub pragul de 200 g CO2 pe km, o limită considerată a fi o barieră în această clasă. Alimentarea cu combustibil devine astfel o problemă mai puţin importantă la Amarok, care dispune de autonomii de peste 1.000 de kilometri.

Mai multe detalii pot fi obţinute la D&C Oradea, tel: 0259-478.847, sau pe www.dc-oradea.ro.

ADVERTORIAL