În procesul deschis BIHOREANULUI, pe care îl acuză că i-a pătat imaginea scriind articole despre felul în care acum doi ani a cheltuit banii pentru organizarea festivalului Toamna Orădeană, directorul Casei de Cultură a Municipiului, Flavius Bunoiu, a dorit să impresioneze judecătorul aducând martori "melodramatici", care să povestească trauma prin care ar fi trecut în urma dezvăluirilor făcute.

Jurnalista Dorina Ursente, fostă colegă şi bună prietenă cu Bunoiu, a relatat că la vremea aceea directorul era "foarte supărat, chiar deprimat şi avea lacrimi în ochi", şi asta deoarece, din cauza lui Bihorel, "era pe punctul de a pierde un contract de credit de care avea nevoie pentru a-şi cumpăra o locuinţă", de parcă băncile îşi dau creditele doar după ce citesc presa.

Alt martor, afaceristul Andrei Dragotă, a declarat că l-a recomandat pe directorul CCO pentru o posibilă slujbă la un post TV, dar că acesta n-ar fi fost acceptat din cauza "afirmaţiilor din presă", omul recunoscând totuşi că respectivul studio era de fapt doar o abureală, căci nici nu s-a deschis în Oradea. Altfel spus, Bunoiu a reuşit performanţa să piardă o slujbă care n-a existat niciodată, iar asta numai din pricina lui Bihorel. Ne laşi, deprimatule?...