Mizerie, tapiserii uzate și grupuri sanitare neiginiezate sunt câteva dintre problemele descoperite de reprezentanții Comisariatului Județean pentru Protecția Consumatorilor Bihor, care au derulat în perioada 10-13 octombrie o campanie de verificare a serviciilor oferite cetățenilor de firmele de transport feroviar care au avut garnituri în Gara Oradea.

Potrivit unui comunicat transmis marți de şeful CJPC Bihor, Giani Bura, au fost verificate 16 garnituri de tren aflate în administrarea a două firme: Societatea Naţională de Transport Feroviar Călători SA şi SC Interregional Călători SRL. 

„Au fost verificate trenurile care urmau să plece din gară”, a explicat șeful CJPC Bihor, marți, pentru BIHOREANUL.

Concluziile controalelor? Scaune murdare şi deteriorate, tapiserii uzate şi cu diferite pete, praf şi mizerie la grilajul aerului condiţionat, la uşi, la burduful geamurilor, la suportul de bagaje, dar şi grupuri sanitare neigienizate.

În urma neregulilor depistate, comisarii au întocmit două procese verbale, au dat două avertismente şi patru amenzi în valoare de 30.000 lei.

Acțiunile au făcut parte din cadrul unei campanii naționale a Autorității Naționale pentru Protecția Consumatorilor. 

Astfel de descinderi, în gara din Oradea, au mai avut loc şi în luna mai a acestui an. Atunci, din cauza numeroaselor probleme legate de igienă, comisarii au oprit un vagon de la circulaţie, până la igienizarea lui.

Urmăriți BIHOREANUL și pe Google News!