Digi 24, noul post de ştiri al RCS & RDS, a fost lansat joi, la ora 19, cu ştirile prezentate de Adriana Muraru. Televiziunea poate fi urmărită în reţeaua operatorului de cablu şi online, pe site-ul Digi 24.

Reprezentanţii noului post TV, deţinut de orădeanul Zoltan Teszari, au declarat că vor să se impună printr-o abordare diferită a evenimentelor, centrată mai mult pe informaţie şi mai puţin pe opinie.

"Sunt Adriana Muraru şi am în spatele meu 500 de oameni, jurnalişti şi tehnicieni. Împreună cu ei vă propun să vă reîntâlniţi în fiecare zi cu o singură vedetă: ştirea. Ştirea care s-a pierdut undeva, în cascadele vorbelor, ştirea aceea definită în manualul de jurnalism. Informaţia relevantă, imparţială şi exacta care ne ajută să întelegem lumea în care trăim. Este veche această misiune a presei, noutatea e că noi chiar o vom respecta, din respect pentru dumneavoastră. Vă vom arăta ce este esenţial pentru dumneavoastră, nu pentru cei implicaţi în evenimente sau pentru comentatorii de pe margine. Veţi evalua singuri faptele, pentru că acesta este un alt crez al nostru: dumneavoastră judecaţi, noi doar facem ştiri", a spus prezentatoarea la prima emisie a postului.

Deşi mai pe piaţă mai există patru posturi de ştiri, interesul manifestat de public este destul de mare, datorită vedetelor Luca Niculescu, Cosmin Preliplceanu, Adriana Muraru, Emma Zeicescu, Cosmin Stan sau Sanda Nicola, scrie Adevărul.

Digi 24 emite în regim full HD şi este dotată cu două platouri. La sfârşitul săptămânii se vor difuza emisiuni înregistrate şi orientate mai mult spre divertisment, cum ar fi "Ca-n filme", realizată de Cristina Bazavan, fostul redactor-şef al revistei "Tabu", "Digcult" - emisiune de cultură, sau "Bonton".

În total, Digi 24 va avea 18 producţii, producătorul general fiind Antoaneta Dohotariu. Compania RCS & RDS a mai avut o încercare nereuşită în televiziune cu 10 TV, proiect care a eşuat la scurt timp după lansare.

Potrvit aceleiaşi surse, noul post de ştiri se lansează pe licenţa obţinută de compania de telecomunicaţii pentru 10 TV, dar are o altă abordare. Postul nu va difuza publicitate şi audienţele nu vor fi măsurate ca în cazul altor televiziuni. Digi 24 va fi o staţie de portofoliu, la fel ca Digisport sau Digifilm.