Începând cu data de 01 februarie 2016, clienţii DISTRIGAZ VEST S.A. pot beneficia de consiliere şi suport într-un spaţiu nou situat in cadrul Primariei Municipiului Oradea din strada Primariei nr.1, camera 5, parter.

Realizarea Biroului Relaţii Clienti si Casierie s-a nascut din dorinta cresterii serviciilor fata de clientii nostri punand la dispozitia acestora o casIerie si un punct de informare si preluare cereri.

Programul de lucru꞉  luni – vineri, în intervalul orar 08.00 – 16.00.

În cadrul biroului, clientii pot depune documentatiile in vederea încheierii/modificarii contractelor de furnizare / racordare, să primească informaţii privind conţinutul facturilor, accesul la sistemul de distribuţie a serviciilor de alimentare cu gaze naturale,  despre tarife sau modalităţile de plată, precum si alte informaţii utile despre serviciil companiei.Tot în cadrul acestui birou se efectueaza şi serviciile de preluare/predare a documentaţiilor de avizare şi proiectare.

 Biroul  Relaţii Clienti si Caserie poate fi apelat şi prin telefon, email sau poştă:

- telefon: 0259/228.008

- mail: info@distrigazvest.ro

- adresă: str. Primariei nr.1, camera 5, parter

(Advertorial)