Începând cu data de 01 februarie 2016, clienţii DISTRIGAZ VEST S.A. pot beneficia de consiliere şi suport într-un spaţiu nou situat în cadrul Primăriei Municipiului Oradea din strada Primăriei nr. 1, camera 5, parter.

Realizarea Biroului Relaţii Clienţi şi Casierie s-a născut din dorinţa creşterii serviciilor faţă de clienţii noştri punând la dispoziţia acestora o casierie şi un punct de informare şi preluare cereri.

Programul de lucru꞉ luni – vineri, în intervalul orar 08.00 – 16.00.

În cadrul biroului, clienţii pot depune documentaţiile în vederea încheierii/modificării contractelor de furnizare/racordare, să primească informaţii privind conţinutul facturilor, accesul la sistemul de distribuţie a serviciilor de alimentare cu gaze naturale, despre tarife sau modalităţile de plată, precum şi alte informaţii utile despre serviciile companiei. Tot în cadrul acestui birou se efectuează şi serviciile de preluare/predare a documentaţiilor de avizare şi proiectare.

 Biroul  Relaţii Clienţi şi Casierie poate fi apelat şi prin telefon, email sau poştă:

- telefon: 0259/228.008

- mail: info@distrigazvest.ro

- adresă: str. Primăriei nr. 1, camera 5, parter

(Advertorial)