Oradea Shopping City iniţiază o nouă campanie de fidelizare, lansând în cinematograful Cortina, împreună cu UniCredit Ţiriac Bank, programul UniCredit Duo Ticket. Este primul proiect de acest gen din România dezvoltat de un centru comercial în parteneriat cu o instituţie bancară.

După ce a lansat cu succes campania Orange Wednesday, în cadrul căreia miercurea cinefilii au posibilitatea îşi cumpere două bilete la preţ de unul trimiţând un SMS la 241, şi cei care merg în fiecare zi de marţi la cinema pot beneficia de două bilete la preţul unuia, trebuind doar să utilizeze ca mijloc de plată orice tip de card UniCredit Ţiriac Bank.

"De acum locuitorii Oradei au de două ori mai multe motive să vadă noile producţii hollywoodiene la Oradea Shopping City, în zilele de marţi şi miercuri primind două bilete le preţ de unul. Îi aşteptăm pe orădeni în cele 6 săli ale Digiplexului 3D dotat cu cele mai noi tehnologii din domeniu", afirmă Cristina Dinu, administrator Oradea Shopping City.

Fiecare bilet este valabil pentru o singură intrare liberă a unui client într-o săptămână. "Plata cu cardul prezintă multiple avantaje pentru clienţi: este sigură, uşor de realizat şi nu presupune nici un cost suplimentar. Pentru că ne implicăm activ în viaţa comunităţilor în care ne desfăşurăm activitatea, am încercat să oferim un beneficiu clienţilor orădeni, facilitând pentru ei o modalitate accesibilă şi avantajoasă de petrecere a timpului liber", a explicat Bogdan Spuza, director marketing şi segmente în cadrul Diviziei de Retail a UniCredit Ţiriac Bank.

Având o suprafaţă totală de 30.000 mp, din care 22.000 mp sunt destinaţi spaţiilor comerciale, Oradea Shopping City pune la dispoziţia orădenilor cel mai modern centrul de divertisment din oraş care integrează un cinematograf 3D Cortina Digiplex cu 6 săli şi 960 de locuri.

(ADVERTORIAL)