Spoturile publicitare cu pricina fac aluzii sexuale explicite. Într-unul dintre filmuleţe, o femeie tânără, în lenjerie intimă se mişcă lasciv, în timp ce doi zugravi exclamă: „Mamă, cât e de bună! Uite-o cum se Întinde!", spun cei doi. Dar de fapt se referă la vopseaua Adeplast.

În celălalt spot, muncitorii vorbesc, de fapt, despre un glet: "Auzi, ţi s-a întărit? Nu mă, nu mi s-a întărit", "Nici acum nu ţi s-a întărit, mă? Parcă începe să se întărească".

Reclamele au fost remarcate de europarlamentarul Daciana Sârbu, care, pe motiv că au conţinut pornografic, a cerul Consiliului Naţional al Audiovizualului să interzică aceste reclame pe timpul zilei şi mutarea lor după ora 22.

”Potrivit unei cercetări realizate la comanda CNA, peste două treimi din copiii cu vârste cuprinse între 6 şi 10 ani urmăresc publicitatea la televizor. Dintre aceştia, cei în vârstă de 6 ani sunt cei mai mari consumatori de reclame tv (75%). Faptul că spotul menţionat este prezentat în timpul zilei şi nu după ora 22 înseamnă că el este vizionat fără restricţii de către copii. Nuditatea şi limbajul prezentate nu intră în categoria pe care eu sau orice alt părinte să o considere potrivită pentru copii", a argumentat europarlamentara pe blogul ei.

În urma reclamaţiei, CNA a decis ca cele două reclamele Adeplast să fie difuzate după ora 20.