Restaurantul Butoiul de Aur a găzduit, sâmbătă seara, concursul de frumuseţe Miss Oradea 2012, organizat pentru prima oară după 7 ani de agenţia MM Sector, Leonardo şi Terranova.

În cadrul concursului, 16 tinere orădence s-au luptat pentru coroniţa de Miss Oradea. Concursul a fost jurizat de mai mulţi reprezentanţi ai sponsorilor şi organizatorilor (Florin Panea - Leonardo, Dacian Demian - Terranova, Şerban Pantea - Grup West, etc.), ai autorităţilor locale (prefectul Claudiu Pop şi viceprimarul Ovidiu Mureşan), dar şi de Andreea Bălan, invitata specială a evenimentului, care a şi oferit un show complet cu muzică şi dans, încântând audienţa şi cu costumaţiile ei sexy.

La eveniment a mai participat, deşi a ajuns ceva mai târziu, şi vicepreşedintele Consiliului Judeţean, Ioan Mang, care a venit însoţit de soţie.

Tinerele ajunse în finală au trebuit să facă o impresie bună în faţa juriului în trei probe, cea de ţinute casual, oferite de Terranova, respectiv cea de costume de baie şi cea pret-a-porter, în care fetele au purtat rochiţe create de Diana Barbur.

În timp de orădenii Lori Sax şi Chantal au dat un recital, fetele au aşteptat cu emoţie deliberarea juriului. În final, avocata Daniela Rădac, membră a juriului, a anunţat câştigătoarele.

DSC_4845.jpgPe locul 4, adică Miss Leonardo, a fost Laura Ţodan, în timp ce locul trei (Miss High Heels) a fost împărţit de Alexandra Moca şi Larisa Tamaş. Vicecampioana serii a fost Ambra Toma, care a obţinut astfel titlul de Miss Sexy Lady, iar marele premiu şi coroniţa de Miss Oradea 2012 i-a revenit Amaliei Herlas (foto), o adolescentă de 17 ani, elevă la Colegiul Naţional Mihai Eminescu. Un premiu special a fost acordat de firma Brill Bird concurentei Brigitte Cristtine Juhas.

Pentru miss-uri, premiile s-au ridicat în total la 1.000 de euro cash, 1.000 de euro în produse şi vouchere, la care s-au adăugat vouchere de 1.600 de lei din partea firmei Leonardo doar pentru marea câştigătoare. După acordarea premiilor, fetele au fost invitate să se pozeze cu noul BMW Z4 adus la eveniment de Grup West.

Concursul de frumuseţe a avut şi un aspect caritabil. Pentru a participa la eveniment, orădenii au cumpărat vouchere în valoare de 60 de lei, care le-au asigurat mâncarea şi băutura. Din totalul vânzării de vouchere, 10% vor fi donaţi Direcţiei Generale de Asistenţă Socială şi Protecţia Copilului Bihor.