E.ON Gaz România a decis să închidă activitatea Centrului de Relaţii Clienţi din Marghita, de pe strada Nicolae Bălcescu, începând cu 1 decembrie. Reprezentanţii companiei arată că utilizatorii din Marghita vor trebui să sune la serviciul central de Call Center al E.ON Gaz sau să se adreseze Centrului de Relaţii cu Clienţii din Zalău, din strada Corneliu Coposu nr. 103 oricând vor avea nevoie de informaţii sau se vor confrunta cu probleme specifice.

Explicaţia dată de reprezentanţii companiei pentru închiderea Centrului de Relaţii Publice este aceea de "reorganizare a activităţilor de comunicare cu clienţii pentru a asigura o comunicare modernă şi facilă".

Serviciul Call Center al furnizorului de gaze naturale este la dispoziţia clienţilor de luni până vineri între orele 8 şi 20, la numerele de telefon 0801.000.366 şi 0265.200.366, potrivit unui comunicat al E.ON Gaz.

Clienţii companiei pot suna la acele numere pentru informaţii referitoare la încheierea contractelor, reglementări în vigoare, detalii despre conţinutul facturii de gaze naturale, soldurile clienţilor, modalităţi de plată a facturii de gaze naturale, precum şi utilizarea gazelor naturale în condiţii de siguranţă.

E.ON Gaz mai precizează că serviciul Call Center a fost frecvent utilizat de clienţii companiei: "Pe parcursul anului 2008 au fost primite la Call Center aproximativ 161.000 de apeluri, iar în cursul anului trecut aproximativ 312.000 de apeluri. În primele zece luni ale acestui an aproximativ 546.000 de apeluri au fost înregistrate la Call Center-ul companiei noastre".