De o vreme, varietatea spectacolelor din Oradea s-a îmbogăţit vizibil, prin seria celor organizate la ERA Shopping Park, unde în fiecare weekend orădenii au putut să-şi întâlnească vedetele preferate şi să participe la diverse târguri.

"Festivalul" nu se opreşte, căci ERA va găzdui anul acesta multe alte concerte susţinute de artişti de primă mână, precum şi evenimente rezervate copiilor care, de pildă, vor putea face cunoştinţă cu personajele preferate din universul Disney. Pe parcurs, oferta se va extinde cu alte evenimente, expoziţii şi târguri, menite să transforme centrul comercial într-un loc de petrecere a timpului liber. Amănunt important, toate vor fi, ca şi până acum, cu acces liber!

"Invazia" vedetelor

Pentru orădenii care se plâng că la sfârşit de săptămână oferta de distracţie e săracă, ultimele săptămâni au schimbat radical lucrurile. La aproape doi ani de când s-a deschis în Oradea, complexul ERA Shopping Park organizează, cu frecvenţă săptămânală, spectacole de dans şi muzică având drept capete de afiş numele celor mai apreciaţi artişti ai momentului.

13 ioana ionescu.jpgÎntr-o avalanşă fără precedent, în galeriile ERA au concertat Andra, Smiley (venit cu trupa din care face parte şi orădeanul Marius Pop, care a şi dat peste cap toate fetele din sală), Andreea Bălan şi bihoreanul Petrişor Ruge, care au făcut un show coregrafic de zile mari, apoi faimoşii rockeri de la Iris şi senzuala Anna Lesko. "Am pornit de la ideea că în Oradea oferta de petrecere a timpului liber nu este una foarte bogată", explică Ioana Ionescu (foto), managerul de marketing al grupului Omilos, dezvoltatorul ERA Shopping Park.

ERA familiei

Evenimentele de până acum sunt însă doar începutul unui proiect complex, despre care organizatorii promit că va fi şi de durată. În perioada următoare, orădenii vor avea la ERA spectacole cu Lavinia, ex-Spicy (anunţată pe 8 Martie), cu Paula Seling, Fly Project, Puya, Connect-R şi mulţi alţii. Totul face parte dintr-un concept de promovare ales de companie, care devine, pe parcurs, tot mai dens. "Nu ne axăm doar pe concerte. Ele sunt doar un bonus. Vrem să oferim orădenilor şi alte evenimente deosebite", spune reprezentanta Omilos.

Scopul este acela de a transforma centrul comercial într-un loc de petrecere a timpului liber nu doar pentru tineri, ci şi pentru familii. "În weekend-uri, întotdeauna se va întâmpla ceva la ERA, un eveniment la care vizitatorii vor putea veni cu întreaga familie", promite Ioana. Primele pe listă sunt spectacolele pentru copii, care în curând vor fi vizitaţi de iubitele personaje Disney, vor putea urmări piese de teatru adecvate vârstei, vor avea la dispoziţie ateliere de creaţie şi vor putea vedea expoziţii inedite, cum va fi una de obiecte realizate exclusiv din piese lego.

Un oraş în oraş

Reprezentanţii centrului comercial anunţă că în această primăvară la ERA se vor deschide mai multe magazine de confecţii ale unor mărci cunoscute, ca de pildă Sprider, Replay, Diesel-Fashion Stagione, dar şi două restaurante, unul cu specific unguresc, iar celălalt italian, ceea ce nu doar că va completa oferta deja existentă, dar va şi prilejui campanii cu preţuri promoţionale.

În sezonul cald, oferta se va îmbogăţi cu evenimente organizate în interior, dar şi pe imensul platou din faţă. Dacă anul trecut, ERA a găzduit în aer liber, pentru a doua oară, Târgul Fermierilor, concursuri de karting, iar iarna a amenajat un patinoar de 800 de metri pătraţi, agenda verii include alte atracţii. "Avem în plan organizarea de diferite festivaluri şi târguri de mare anvergură", spune responsabilul de marketing al ERA, adăugând că în toamnă se va deschide şi un mall, iar anul viitor un cinema.

"Vrem să facem din ERA o destinaţie pentru petrecerea timpului liber şi să oferim toate serviciile. Să fie, practic, un oraş în oraş", spune Ioana Ionescu. Orădenii deja au început să se obişnuiască cu asemenea evenimente şi, în lunile ce urmează, în mod sigur exemplul le va fi urmat şi de mulţi alţii...