Contractul de salubritate este obligatoriu în România și este necesar ca cetățenii să știe care le sunt drepturile și obligațiile.

Clienții RER Vest au dreptul să sesizeze probleme precum necolectarea deșeurilor, întârzierile de colectare sau deteriorări ale pubelelor cauzate de manipularea defectuoasă. Recipientele sunt înlocuite imediat, pentru evitarea unor erori de facturare.

Reprezentanții companiei încurajează clienții să semnaleze orice nereguli prin Call Center, e-mail sau formularul disponibil pe site-ul companiei.

Pe de altă parte, cetățenii trebuie să respecte și o serie de obligații, cea dintâi fiind încheierea unui contract de salubritate. Când se vinde o proprietate, vânzătorul, în calitate de titular al contractului cu RER, trebuie să anunțe rezilierea unilaterală cu 30 de zile înainte de schimbarea permanentă a proprietarului.

În cazul asociațiilor de proprietari, acestea trebuie să anunțe, lunar dacă este cazul, numărul locatarilor, pentru facturarea corectă. O altă obligație a generatorilor este semnalarea oricăror modificări, de la deteriorarea pubelei, lipsa microcipului (fără de care pubelele nu sunt golite), până la mutarea sediului, în cazul firmelor.

Una dintre cele mai importante obligații pentru clienții RER este respectarea colectării separate. O regulă esențială pentru un mediu înconjurător mai sănătos!

Urmăriți BIHOREANUL și pe Google News!