Din 7 februarie, Biroul de Evidenţă a Persoanelor Oradea va funcţiona din nou în sediul situat pe strada Republicii nr. 24, au informat, miercuri, reprezentanţii Primăriei. Activitatea va fi reluată în sediul tradiţional după ce acesta a fost modernizat.

"Începând cu data de 7 februarie, Biroul de Evidenţă a Persoanelor Oradea îşi va relua activitatea în sediul de pe strada Republicii nr. 24. Lucrările de modernizare de la vechiul sediu, situat în municipiul Oradea, strada Republicii nr. 24, s-au finalizat astfel că, începând cu data de 7 februarie personalul instituţiei îşi va desfăşura activitatea la vechea locaţie", se arată în informarea de miercuri a municipalităţii.

Atunci când au anunțat lucrările, reprezentanţii Primăriei au precizat şi că spaţiul din imobilul de pe Republicii urma să fie recompartimentat "pentru a crea condiţiile emiterii cărţilor de identitate electronice, atunci când va începe procesul punerii în circulaţie al acestora".

Orădenii trebuie să ştie că vineri, 4 februarie, Evidenţa Populaţiei Oradea nu va avea program cu publicul, întrucât vor trebui relocate echipamentele tehnice de la Sala "Florica Ungur", unde funcţionează acum, provizoriu, acest serviciu.

După mutare, programul de lucru va rămâne acelaşi: de luni până joi, între orele 8 şi 18, respectiv vineri între orele 8 şi 16.